Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСибірна, Р.І.-
dc.contributor.authorSybirna, R.I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5704-2004-
dc.contributor.authorФурсикова, Т.-
dc.contributor.authorFursykova, T.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-3744-0707-
dc.contributor.authorПоліщук, Г.В.-
dc.contributor.authorPolishchuk, H.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-9547-4959-
dc.contributor.authorБалануца, О.С.-
dc.contributor.authorBalanutsa, O.S.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-3470-9486-
dc.contributor.authorМарчук, А.В.-
dc.contributor.authorMarchuk, A.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-9283-9943-
dc.date.accessioned2021-11-24T14:09:10Z-
dc.date.available2021-11-24T14:09:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2446-6220-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4102-
dc.descriptionSybirna R. Methodical approach to professional training of students of higher educational institutions / Roma Sybirna, Tetiana Fursykova, Ganna Polishchuk, Oleksandr Balanutsa, Alla Marchuk // Laplage em Revista (International). - 2021. - Vol.7. - No. 3D. - Pp. 623-628.uk_UA
dc.description.abstractОднією з важливих проблем у підготовці конкурентоспроможних фахівців творчих професій є теоретичне обґрунтування та практична реалізація ідеї інтеграції науки і техніки, освіти та виробництва на основі цього пошуку інноваційних підходів до творчої освіти. Враховуючи це, проблема інтеграції знань у вищій школі набуває актуальності та має низку переваг. Перед університетом стоїть завдання забезпечити студентів цілісною, науковою та гнучкою системою знань, яка змінюється залежно від профілю та призначення кожного типу навчального закладу. Одним із найефективніших шляхів досягнення цієї мети є інтеграція навчального змісту, форм і методів у навчальний процес. One of the important problems of training competitive specialists in creative professions is the theoretical substantiation and practical implementation of the idea of integrating science and technology, education and production, searching on this basis for innovative approaches to creative education. Taking this into account, the problem of integrating knowledge in higher education acquires significance and has a number of advantages. The university is faced with the task of providing students with a holistic, scientific, flexible system of knowledge, which is modified depending on the profile and purpose of each type of educational institution. One of the most effective ways to achieve this goal is to integrate the content, forms and methods of teaching into the educational process.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherLaplage em Revistauk_UA
dc.relation.ispartofseries;7/3D-
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectстуденти творчих професійuk_UA
dc.subjectпроблеми навчанняuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.subjectstudents of creative professionuk_UA
dc.subjectproblems of traininguk_UA
dc.subjectmethods of teachinguk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.titleMethodical approach to professional training of students of higher educational institutions (Web of Science)uk_UA
dc.title.alternativeМетодичний підхід до професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів (Web of Science)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1752-Texto do Artigo-3048-3-10-20211102.pdf164,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.