Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4144
Назва: Типологія шахрайства у банківській сфері: сутність, умови виникнення та розробка заходів боротьби / Management, finance, economics: modern problems and ways of their solutions: collective monograph
Інші назви: Typology of fraud in the banking sector: the nature, conditions of occurrence and development of measures to combat / Management, finance, economics: modern problems and ways of their solutions: collective monograph
Автори: Живко, З.Б.
Zhyvko, Z.B.
Родченко, С.С.
Rodchenko, S.S.
Руда, І.І.
Ruda, I.I.
Боруцька, Ю.З.
Borutska, Yu.Z.
Бойко, О.Т.
Boiko, O.T.
Ключові слова: шахрайство у банківській сфері
управління капіталом
фінансова безпека банку
класифікація шахрайства
fraud in the banking sector
capital management
financial security of the bank
classification of fraud
Дата публікації: 2021
Видавництво: Іnternational Science Group
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано запровадження принципів Базель ІІІ, які базуються на принципах управління капіталом та його ліквідністю з метою підвищення стійкості банківського сектору, забезпечення стабільної бази та необхідних резервів з метою протистояти ризикам та кризам. Проведений аналіз фінансової стратегії забезпечення фінансової безпеки банку та сутності шахрайства з правової точки зору. Виокремлено відповідальність за шахрайство, види та способи вчинення шахрайств. Доведено, що банк може виступати як жертвою в руках шахраїв, так і інструментом його вчинення. Наведено класифікаційні ознаки та безпосередньо класифікація шахрайств, способів їх вчинення. На основі статистичної інформації проведено аналіз вчинення шахрайських дій та наслідків шахрайства, запропоновано для профілактики та протидії економічним злочинам потрібно з’ясувати причини скоєння таких злочинів та сформувати «портрет» злочинця, врахувати три основних чинники, що призводять до здійснення шахрайства з боку працівників. Розглянуто поширені види банківських шахрайських операцій з картками, зокрема: скімінг, трапінг, фішинг, вішинг, пошкодження банкоматів тощо. Як висновок, банківське шахрайство впливає не лише на банківські установи, уповільнюючи поширення безготівкових операцій, підриваючи довіру населення, але й для держави загалом, порушуючи стабільність банківської системи та ускладнюючи процес протидії шахрайству. В результаті проведеного дослідження виявлено, що збитки від банківського шахрайства щорічно зростають. Клієнти банків самі банківські установи втрачають кошти завдяки різним шахрайським діям. Найбільш популярними методами здійснення банківського шахрайства є соціальна інженерія, фішинг та вішинг. Для боротьби з такими видами банківського шахрайства доцільно розробити низку заходів, реалізація яких потребує застосування методів Data Mining та розвинутих інформаційних технологій. The introduction of Basel III principles has been substantiated, which are based on the principles of capital and its liquidity management to increase the stability of the banking sector, ensure a stable base and necessary reserves in order to withstand risks and crises. The analysis of the financial strategy for ensuring the financial security of the bank and the essence of fraud from a legal point of view is carried out. Liability for fraud, types and methods of fraud is noted. It has been proven that a bank can be both a victim in the hands of fraudsters and an instrument of its commission. The classification features and the direct classification of fraud, the methods of their commission are given. On the basis of statistical information, an analysis of the commission of fraudulent actions and the consequences of fraud is carried out. It is proposed that for the prevention and counteraction of economic crimes, it is necessary to find out the reasons for the commission of such crimes and form a "portrait" of the criminal, taking into account three main factors leading to the commission of fraud on the part of employees. Common types of fraudulent banking operations with cards are considered, in particular: skimming, trapping, phishing, vishing, damage to ATMs, etc. In conclusion, banking fraud affects not only banking institutions, slowing down the spread of non-cash transactions, undermining public confidence, but also the state as a whole, disrupting the stability of the banking system and complicating the process of combating fraud. As a result of the study, it is revealed that the damage from banking fraud increases annually. Bank customers, banking institutions themselves, lose funds due to various fraudulent activities. The most popular banking fraud methods are social engineering, phishing, and vishing. To combat these types of banking fraud, it is advisable to develop a number of measures, the implementation of which requires the use of Data Mining methods and advanced information technologies.
Опис: Живко З. Б. Типологія шахрайства у банківській сфері: сутність, умови виникнення та розробка заходів боротьби / Живко З. Б., Родченко С. С., Руда І.І., Боруцька Ю. З., Бойко О. Т. // Management, finance, economics: modern problems and ways of their solutions: collective monograph / Zhydovska N., etc. Іnternational Science Group. - Boston: Primedia eLaunch, 2021. - 615 р. - С.453-467.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4144
ISBN: 978-1-63848-667-1
Розташовується у зібраннях:Монографії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.