Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4163
Title: Особливості навчання майбутніх фахівців природничих спеціальностей іншомовного письмового професійного спілкування
Other Titles: The specifics of training future specialists in natural specialities in foreign written communication
Authors: Івасів, Н.С.
Ivasiv, N.S.
Оленюк, О.В.
Oleniuk, O.V.
Рубель, Н.В.
Rubel, N.V.
Keywords: професійна підготовка
іншомовне професійне спілкування
іншомовне письмове професійне спілкування
professional education
foreign language professional communication
foreign language professional written communication
Issue Date: 2021
Publisher: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Abstract: У статті розглянуті особливості навчання майбутніх фахівців природничих спеціальностей іншомовному письмовому професійному спілкуванню. Особливу увагу приділено питанню необхідності формування навичок письмового професійного спілкування у процесі їх іншомовної професійної підготовки. The article deals with the specific features of teaching foreign language professional written communication to specialists majoring in sciences. Special attention is given to the issue of developing of foreign language professional written communication skills in the process of foreign language professional training of future specialists majoring in sciences.
Description: Івасів Н. Особливості навчання майбутніх фахівців природничих спеціальностей іншомовного письмового професійного спілкування / Н. Івасів, О. Оленюк, Н. Рубель // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей : збірник наукових статей / укладач: І. Ю. Сковронська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. - 136 c. - С. 61-65.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4163
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_інозем-23-11-2021 (8).pdf306,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.