Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛьода, В.С.-
dc.contributor.authorLoda, V.S.-
dc.date.accessioned2022-05-23T11:58:18Z-
dc.date.available2022-05-23T11:58:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4531-
dc.descriptionЛьода В. Вплив гендерної ідентичності студентів на поведінку в конфлікті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Володимир Льода. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 75 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена теоретико-емпіричному дослідженню впливу гендерної ідентичності студентів на поведінку їх у конфлікті. Показано, що гендерна ідентичність у своїй основі має внутрішнє відчуття до жіночої та чоловічої статі. Обгрунтовано, що така гендерна ідентичність у дорослої людини обов’язково повинна бути сформована, водночас мати в собі соціальні, психологічні та біологічні особливості. Вона також є схильна до видозмін через спостереження та вибір сфери, яка є базовою у плановій діяльності. Результати досліджуваних юнаків вказують на те, що вони у конфліктних ситуаціях намагаються будь-якою ціною бути першими, мають надмірну принциповість, консерватизм мислення, прагнуть до незалежності, несправедливо оцінюють вчинки і дії інших. Доведено, що маскулінні риси поведінки обумовлюють використання конфронтаційних технік під час розв’язання конфліктів, високий рівень конфліктності; андрогенні риси поведінки сприяють використання співробітництва та компромісу у конфліктних ситуаціях. The qualification work is devoted to the theoretical and empirical study of the influence of students' gender identity on their behavior in conflict. It is shown that gender identity is based on the inner feeling of women and men. It is argued that such a gender identity in an adult must be formed, while having social, psychological and biological characteristics. It is also prone to changes due to the observation and choice of the area that is basic in the planned activities. The results of the studied young people indicate that in conflict situations they try to be the first at all costs, have excessive principledness, conservatism of thought, strive for independence, unfairly evaluate the actions and deeds of others. It has been proven that masculine traits determine the use of confrontational techniques in conflict resolution, a high level of conflict; androgenic behaviors promote the use of cooperation and compromise in conflict situations.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectgenderuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectconflictuk_UA
dc.titleВплив гендерної ідентичності студентів на поведінку в конфлікті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe impact of students' gender identity on behavior in conflict: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Льода Володимир Степанович. Кваліфікаційна робота ІІ-рівень.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.