Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрус, О.В.-
dc.contributor.authorPrus, O.V.-
dc.date.accessioned2022-05-27T10:48:38Z-
dc.date.available2022-05-27T10:48:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4555-
dc.descriptionПрус О. Психологічні особливості соціалізації молодших школярів в умовах родинної депривації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Олена Прус. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 82 с.uk_UA
dc.description.abstractЗдійснено теоретичний аналіз наукових досліджень, які розкривають специфіку змістово-динамічних характеристик соціалізації особистості молодших школярів в умовах родинної деривації. Результати аналізу емпіричного дослідження дозволяють стверджувати, що особливо несприятливими факторами загального розвитку особистості молодшого школяра вихованця школи-інтернат, що призводять до дефектів соціалізації в цілому є недостатній рівень розвитку самосвідомості, а саме: неповноцінність розвитку образу «Я», досить слабка його диференційованість, неадекватність самооцінки, складність соціальної адаптації, а також негативне змістовне наповнення ціннісних орієнтацій у поєднанні з індивідуальними особливостями. Проаналізовано психолого-педагогічні умови оптимізації розвитку особистості молодшого школяра в умовах родинної деривації, чинники їх успішної соціалізації, розроблено «Програму психокорекційної роботи практичного психолога школи-інтернат з розвитку особистості молодшого-школяра». Theoretical analysis of scientific research is carried out, which reveals the specifics of semantic and dynamic characteristics of socialization of the personality of junior schoolchildren in the conditions of family derivation. The results of the analysis of empirical research suggest that especially unfavorable factors of the general development of the personality of the junior boarding school pupil leading to socialization defects in general are insufficient level of self-consciousness development, namely: inferiority of self-image development self-esteem, the complexity of social adaptation, as well as the negative content of value orientations in combination with individual characteristics. Psychological and pedagogical conditions for optimizing the development of the personality of a junior schoolchild in the conditions of family derivation, factors of their successful socialization are analyzed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectродинна деприваціяuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectsocial adaptationuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectfamily deprivationuk_UA
dc.subjectvalue orientationsuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості соціалізації молодших школярів в умовах родинної депривації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of socialization of junior schoolchildren in the conditions of family deprivation: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прус Олена Вікторівна. Магістерська робота 2021-2022 н.р..pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.