Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4559
Назва: Мотивація досягнення як чинник успішності навчальної діяльності студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Motivation to achieve as a factor in the success of educational activities of students of psychology: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Вовчок, А.В.
Vovchok, A.V.
Ключові слова: мотивація
досягнення
уникнення
навчальна діяльність
студенти-психологи
motivation
achievements
avoidance
educational activity
students-psychologists
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У роботі здійснено теоретичний підсумок та емпіричне дослідження питання мотивації досягнення здобувачів вищої освіти, що криється у визначенні змісту, психологічних особливостей цієї проблеми, рівнів прояву та критеріїв діагностики, а також у поясненні детермінант формування мотивації досягнення в освітньому процесі закладу вищої освіти. Структуру мотивації досягнення складають мотив уникнення невдачі та мотив досягнення успіху, вони пояснюються через афективно-когнітивну систему. Мотивація досягнення проявляється у навчанні у трьох рівнях: високому, середньому та низькому. У другому розділі розкриті результати емпіричного дослідження феномену впливу мотивації досягнення на успішність навчальної діяльності студентів. Подано опис процедури та вибірки дослідження та розкрито емпіричні дані дослідження мотивації досягнення як чинника успішності навчальної діяльності студентів. Проаналізовано процес формування мотивації учіння як перехід від управління мотивацією студентів ззовні до свідомого керування ними своєю власною мотивацією. Набуття студентами здатності до свідомого керування власною мотивацією розглядається як вагомий чинник посилення мотивації учіння, який забезпечує появу якісних змін у їхній мотивації. The paper presents a theoretical result and empirical study of the motivation to achieve higher education, which lies in determining the content, psychological characteristics of this problem, levels of manifestation and diagnostic criteria, as well as in explaining the determinants of motivation to achieve in the educational process. The structure of achievement motivation consists of the motive of avoiding failure and the motive of achieving success, they are explained through the affective-cognitive system. Achievement motivation is manifested in learning at three levels: high, intermediate and low. The second section reveals the results of an empirical study of the phenomenon of the impact of achievement motivation on the success of students' learning activities. The description of the procedure and sampling of the research is given and the empirical data of the research of achievement motivation as a factor of success of students' educational activity are revealed. The process of formation of learning motivation as a transition from managing students' motivation from the outside to consciously managing their own motivation is analyzed. The acquisition of students' ability to consciously manage their own motivation is seen as an important factor in strengthening the motivation to learn, which ensures the emergence of qualitative changes in their motivation.
Опис: Вовчок А. Мотивація досягнення як чинник успішності навчальної діяльності студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія Вовчок. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 92 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4559
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вовчок А.В. Кваліфікаційна робота.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.