Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4581
Назва: Механізми психологічного захисту в студентів-психологів у період пандемії COVID-19: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Mechanisms of psychological protection students-psychologist during the COVID-19 pandemicl: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Стойка, А.І.
Stoika, A.I.
Ключові слова: психологічні механізми захисту
пандемія
копінг-стратегії
стратегії подолання стресових ситуацій
інфодемія
psychological mechanisms of defence
pandemic
сoping-strategies
strategies of overcoming of stress
infodemiа
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена вивченню впливу пандемії COVID-19 на психологічний стан студентів та механізми захисту, які вони використовують для протидії цьому впливу. Метою роботи є емпіричне вивчення впливу пандемії COVID-19 на студентів, дослідження механізмів психологічного захисту, визначення чинників ризику для психологічного здоров’я та способів його відновлення під час пандемії. У вступній частині дипломної роботи визначається актуальність теми та формуються цілі і завдання проведеного дослідження. У першому розділі представлені теоретичні обґрунтування потреби вивчення даної теми. Проведений аналіз як сучасних наукових досліджень, так і тих, що були представлені уже давно. Для протидії такому впливу психіка використовує механізми психологічного захисту, їх головне завдання повернути відчуття балансу і стабільності для індивіда. Для діагностики рівня психологічного стресу, стресостійкості та реакції на стрес за допомогою психологічних механізмів захисту у студентів було проведене емпіричне дослідження, у якому взяли участь 60 осіб віком 17-35 років. Були використані такі психодіагностичні методики: «копінг-тест «Копінг-стратегії» Р. Лазаруса, Стратегії подолання стресових ситуацій (SACS) С.Хобфолла, Тест PSM-25 (рівень психологічного стресу). This diploma work is devoted to research influence of pandemic of Covid-19 on the psychological state of students and mechanisms of defence, what they use for counteraction this influence. The purpose of work is an empiric testing influence of pandemic Covid-19 on students, investigation of mechanisms psychological defence, determination of risk factors, for a psychological health and methods of his renewal during a pandemic. In the prelim-pages of diploma work we define the actuality of this theme and aims and tasks of the conducted research are formed. The theoretical grounds of necessity investigation this theme are presented in the first section. Conducted analysis of both modern scientific researches and those which was presented already. For counteraction this influence a psycho uses the mechanisms of psychological defence, the main task of it is to turn back feeling of balance and stability for an individual, finding of own resource. For diagnostics of level of psychological stress, resistance of stress and reactions on stress by the psychological mechanisms of defence for students empiric investigation in which 60 persons by age 17-35 years was conducted. Such psychological diagnostic methods were used: «coping-test of «Coping-strategy», Strategy of overcoming of stress situations (SACS) of S. Lazarusa.
Опис: Стойка А. Механізми психологічного захисту в студентів-психологів у період пандемії COVID-19: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія Стойка. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 51 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4581
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стойка А.І. Кваліфікаційна робота.pdf912,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.