Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4588
Title: | Особливості соціально-психологічної адаптації у андрогінних осіб: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | Features of socio-psychological adaptation of androgynous individuals: Qualification work for the degree of bachelor |
Authors: | Возьна, Ю.І. Vozna, Yu.I. |
Keywords: | маскулінність фемінність андрогінність адаптація гендер ідентичність соціальні ролі психологічна стать masculinity femininity androgyny adaptation gender identity social roles psychological sex |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | У даному дослідженні здійснено теоретичний аналіз зв’язку біологічного, психологічного та соціального та формування гендерної ідентичності особистості.Емпіричне дослідження дало змогу з’ясувати вираженість маскулінності, феміннності та анрогінності, а також їхній зв'язок із комунікативними та організаторськими здібностями. This study provided a theoretical analysis of the relationship between biological, psychological and social and the formation of gender identity. Empirical research has revealed the severity of masculinity, femininity and androgyny, as well as their relationship to communication and organizational skills. |
Description: | Возьна Ю. Особливості соціально-психологічної адаптації у андрогінних осіб: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Юлія Возьна. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 46 с. |
URI: | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4588 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Возьна Ю.І. Кваліфікаційна робота_.pdf | 927,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.