Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменович, Л.В.-
dc.contributor.authorSemenovych, L.V.-
dc.date.accessioned2022-06-06T13:38:40Z-
dc.date.available2022-06-06T13:38:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4629-
dc.descriptionСеменович Л. SMM-маркетинг в управлінні сучасним підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Лариса Семенович. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 51 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі узагальнено теоретичні засади маркетингу у соціальних медіа. Зокрема, охарактеризовано соціальні медіа як cферу маркетингової діяльності, основні інструменти, етапи планування і реалізації SMM. Другий розділ містить аналіз маркетингової діяльності у соціальних медіа (SMM) ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД». Зокрема, дана характеристика господарської діяльності, маркетингового середовища та інтернет-маркетингу підприємства. На основі дослідження теоретичних положень та практичної реалізації SMM, розроблені рекомендації щодо його удосконалення у діяльності ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД». The first chapter summarizes the theoretical foundations of social media marketing. In particular, social media is characterized as a field of marketing activities, the main tools, stages of planning and implementation of SMM. The second chapter contains an analysis of marketing activities in social media (SMM) LLC «LINCON-LTD». In particular, the characteristics of economic activity, marketing environment and Internet marketing of the enterprise are given. On the basis of research of theoretical positions and practical realization of SMM recommendations on its improvement in activity of LLC LINKON-LTD are developed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних медіаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectСММuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing in social mediauk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.titleSMM-маркетинг в управлінні сучасним підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.title.alternativeSMM-marketing in the management of a modern enterprise: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.06 Семенович Л..pdf821,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.