Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоднар, Д.В.-
dc.contributor.authorBodnar, D.V.-
dc.date.accessioned2022-06-15T06:28:05Z-
dc.date.available2022-06-15T06:28:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4668-
dc.descriptionБоднар Д.В. Психологічні чинники розвитку стресу у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Діана Володимирівна Боднар. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 47 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проведено теоретико-емпіричний аналіз проблеми виникнення та подолання стресу в підлітковому віці, науково обґрунтовано критерії й розкрито вже існуючі види стресу у перехідному віці. Емпіричне дослідження показало, що у більшої половини підлітків констатовано високий стресовий рівень, третина підлітків має середній рівень хронічного стресу, п’ята частина має низький рівень психічного стресу. Стрес у різній мірі виявляється у хлопців та дівчат, що автор пояснює різноманітністю ролей в рамках гендеру, соціальних норм та стереотипів, до яких тінейджери так тяготіють і намагаються бути відповідними їм. Показано, що з віком у підлітків збільшуються рівневі показники стресу. In the qualification work the theoretical and empirical analysis of the problem of occurrence and overcoming of stress in adolescence is carried out, the criteria are scientifically substantiated and the already existing types of stress in the transition age are revealed. Empirical research has shown that more than half of adolescents have high levels of stress, a third of adolescents have moderate levels of chronic stress, and a fifth have low levels of mental stress. Stress is manifested to varying degrees in boys and girls, which the author explains by the variety of roles within gender, social norms and stereotypes to which teenagers are so drawn and try to be appropriate to them. It is shown that with age, adolescents' levels of stress increase.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпідлітокuk_UA
dc.subjectпідліткова кризаuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.subjectпсихокорекціяuk_UA
dc.subjectadolescentuk_UA
dc.subjectadolescent crisisuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectpsychoemotional stateuk_UA
dc.subjectpsychocorrectionuk_UA
dc.titleПсихологічні чинники розвитку стресу у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological factors of stress development in adolescents: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боднар Діана. денна бакалавр Кваліфікаційна робота.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.