Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4673
Title: Особливості розвитку пізнавальної активності сучасних дітей: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Features of the development of cognitive activity of modern children: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Гарасим’як, Д.В.
Harasymiak, D.V.
Keywords: пізнання
пізнавальна активність
інтерес
сучасні діти
розвиток пізнавальної активності
cognition
cognitive activity
interest
modern children
development of cognitive activity
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена опису особливостей розвитку пізнавальної активності сучасних дітей. Виявлено, що пізнавальна активність дітей формується і здійснюється під впливом зовнішнього середовища та внутрішніх потреб суб’єкта пізнання, який прагне задовільнити потребу за допомогою активності, проте аби виникнула активність має передувати інтерес, особисте зацікавлення дитини у вирішені нового завдання. Досліджено, що інтерес виникає за певних умов: новизна і яскравість предмету пізнання, особиста взаємодія з ним та підкріплення. Зазначено, що фізичний та когнітивний розвиток, вік дитини також впливають на рівень і складність процесу пізнавальної активності, з кожним днем дозрівають мозкові структури, вибудовуються нові нейронні зв’язки і, відповідно, функції та складність активності дитини вдосконалюються. Емпіричне дослідження, організоване у форматі лонгітюдного методу, демонструє особливості розвитку пізнавальної активності дітей в умовах дошкільного закладу. На пізнавальну активність досліджуваної вибірки впливали як внутрішні, так і зовнішні чинники, а саме: вік, емоційний стан, підкріплення наставника, вид активності. The qualification work is devoted to the description of features of development of cognitive activity of modern children. It was found that children's cognitive activity is formed and carried out under the influence of the external environment and internal needs of the subject of knowledge, which seeks to meet the need through activity, but that the activity must be preceded by interest, personal interest in solving new tasks. It is investigated that interest arises under certain conditions: novelty and brightness of the subject of knowledge, personal interaction with it and reinforcement. It is noted that physical and cognitive development, age of the child also affect the level and complexity of the process of cognitive activity, brain structures mature every day, new neural connections are built and, accordingly, the functions and complexity of the child's activity improve. Empirical research, organized in the format of the longitudinal method, demonstrates the peculiarities of the development of cognitive activity of children in preschool. The cognitive activity of the studied sample was influenced by both internal and external factors, namely: age, emotional state, reinforcement of the mentor, type of activity.
Description: Гарасим’як Д.В. Особливості розвитку пізнавальної активності сучасних дітей: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Діана Володимирівна Гарасим’як. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 47 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4673
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гарасим'як Діана. Кваліфікаційна робота.pdf676,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.