Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнілова, Д.В.-
dc.contributor.authorKornilova, D.V.-
dc.date.accessioned2022-06-18T06:45:56Z-
dc.date.available2022-06-18T06:45:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4696-
dc.descriptionКорнілова Д.В. Схильність до надмірних переживань в контексті академічної успішності студентів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Діана Валеріївна Корнілова. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 44 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена вивченню взаємозв’язку схильності до надмірних переживань та академічної успішності з метою кращого розуміння причин даної проблеми та впливу на неї. У роботі опрацьовано та проаналізовано теоретичні аспекти поняття феномену стресу та психологічні особливості молоді, проведено емпіричне дослідження соціально-психологічних чинників функціонування феномену стресу (переживання) у молоді. Для реалізації завдань дослідження було підібрано наступні методики: самооцінки та рівня домагань Дембо-Рубінштейн (модифікація А. М. Прихожан), діагностики спрямованості особистості Б. Басса, опитувальник емоційного інтелекту Люсіна і п’яти факторного особистісного опитувальника (Велика п’ятірка), а також психодіагностичні методики вивчення гендерних особливостей. The paper examines the relationship between propensity for excessive experience and academic achievement in order to better understand the causes of this problem and its impact. The theoretical aspects of the concept of stress phenomenon and psychological features of youth are worked out and analyzed, the empirical research of social and psychological factors of functioning of stress phenomenon (experience) in youth is carried out. To implement the objectives of the study, the following methods were selected: self-assessment and level of claims Dembo-Rubinstein (modification AM Prikhozhan), diagnosis of personality orientation B. Bass, questionnaire emotional intelligence Lucina and five factor personality questionnaire (Big Five), as well as psychodiagnostic methods of studying gender characteristics.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectреакціяuk_UA
dc.subjectпсихічний станuk_UA
dc.subjectпереживанняuk_UA
dc.subjectакадемічна успішністьuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectstress resistanceuk_UA
dc.subjectreactionuk_UA
dc.subjectmental stateuk_UA
dc.subjectexperienceuk_UA
dc.subjectacademic successuk_UA
dc.titleСхильність до надмірних переживань в контексті академічної успішності студентів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePredisposition to excessive experiences in the context of students' academic performance: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корнілова Діана денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf995 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.