Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4696
Title: Схильність до надмірних переживань в контексті академічної успішності студентів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Predisposition to excessive experiences in the context of students' academic performance: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Корнілова, Д.В.
Kornilova, D.V.
Keywords: стрес
стресостійкість
реакція
психічний стан
переживання
академічна успішність
stress
stress resistance
reaction
mental state
experience
academic success
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Робота присвячена вивченню взаємозв’язку схильності до надмірних переживань та академічної успішності з метою кращого розуміння причин даної проблеми та впливу на неї. У роботі опрацьовано та проаналізовано теоретичні аспекти поняття феномену стресу та психологічні особливості молоді, проведено емпіричне дослідження соціально-психологічних чинників функціонування феномену стресу (переживання) у молоді. Для реалізації завдань дослідження було підібрано наступні методики: самооцінки та рівня домагань Дембо-Рубінштейн (модифікація А. М. Прихожан), діагностики спрямованості особистості Б. Басса, опитувальник емоційного інтелекту Люсіна і п’яти факторного особистісного опитувальника (Велика п’ятірка), а також психодіагностичні методики вивчення гендерних особливостей. The paper examines the relationship between propensity for excessive experience and academic achievement in order to better understand the causes of this problem and its impact. The theoretical aspects of the concept of stress phenomenon and psychological features of youth are worked out and analyzed, the empirical research of social and psychological factors of functioning of stress phenomenon (experience) in youth is carried out. To implement the objectives of the study, the following methods were selected: self-assessment and level of claims Dembo-Rubinstein (modification AM Prikhozhan), diagnosis of personality orientation B. Bass, questionnaire emotional intelligence Lucina and five factor personality questionnaire (Big Five), as well as psychodiagnostic methods of studying gender characteristics.
Description: Корнілова Д.В. Схильність до надмірних переживань в контексті академічної успішності студентів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Діана Валеріївна Корнілова. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 44 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4696
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.