Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4713
Назва: Психологічні особливості мотивації до професійного навчання студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological features of motivation for professional training of students-psychologists: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Нікульшина, А.-С.А.
Nikulshyna, A.-S.A.
Ключові слова: мотивація
мотив
потреба
впевненість
стимул
самооцінка
навчальна діяльність
успішність
активність
цілеспрямованість
відповідальність
motivation
motive
need
confidence
stimulus
self-esteem
educational activity
success
activity
purposefulness
responsibility
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі розкрито сутність поняття «мотивація» з точки зору навчальної діяльності. Досліджено теоретичні основи мотивації студентів-психологів, узагальнено існуючі види та методи мотивації. Розглянуто проблематику мотивації навчання у вищому навчальному закладі. Обумовлено значимість мотивації студентів як головного чинника успішності в навчальній діяльності. Обґрунтовано важливість різноманітних чинників, що впливають на систему мотивації студента. Другий розділ містить емпіричне дослідження. Досліджуються питання мотиваційних факторів та їх вплив на ефективність навчання. Доведено взаємозв’язок мотивації та стимулювання студентів із врахуванням їх потреб, мотивів та стимулів задля ефективного навчального процесу. З’ясовано, що студентам найбільше притаманні: потреба в саморозвитку і спілкуванні, впевненості, міжособистісній взаємодії, знаннях та досвіді. Виявлено те, що з віком збільшується рівень впевненості, оскільки студенти бажають відповідальніше сприймати те, на що здатні, над чим варто попрацювати і до чого докласти ще більше зусиль. На основі опрацювання теоретичних та практичних матеріалів зроблені відповідні висновки та обґрунтовано конкретні пропозиції. The first section reveals the essence of the concept of "motivation" in terms of educational activities. The theoretical bases of motivation for students-psychologists are investigated, and the existing types and methods of motivation are generalized. The issue of motivation to study at a higher educational institution is considered. The importance of student motivation as the main factor of success in educational activities is conditi20d. The importance of various factors influencing the system of student motivation is substantiated. The second section contains empirical research. The issues of motivational factors and their influence on the effectiveness of learning are studied. The interrelation of motivation and stimulation of students taking into account their needs, motives, and incentives for an effective educational process is proved. It was found that students have the most: need for self-development and communication, confidence, interpersonal interaction, knowledge, and experience. It has been found that the level of confidence increases with age, as students want to take more responsibility for what they are capable of, what to work on, and what to put even more effort into. Based on the elaboration of theoretical and practical materials the corresponding conclusions are made and concrete offers are substantiated.
Опис: Нікульшина А.-С.А. Психологічні особливості мотивації до професійного навчання студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія-Софія Андріївна Нікульшина. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 68 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4713
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.