Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4740
Title: Особливості емоційних переживань у батьків під час дистанційного навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Features of emotional experiences of parents during distance learning: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Цуприк, Х.М.
Tsupryk, Kh.M.
Keywords: емоційні переживання
батьки
діти
учні
пандемія
психологічна стійкість
сімейні відносини
профілактика емоційних переживань
emotional experiences
parents
children
students
pandemic
psychological stability
family relationships
prevention of emotional experiences
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: В кваліфікаційній роботі досліджено сутність та особливості психологічного аспекту взаємодії батьків та дітей під час дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19. Здійснено детальну характеристику емоційних переживань у батьків учнів, пов’язаних з дистанційним навчанням під час пандемії COVID-19. Встановлено, що під час дистанційного навчання більшість батьків є значно менш стійкими в психологічному плані. Стало зрозумілим, що доволі часто за таких умов у батьків трапляються випадки вербальної агресії. Переконалися, що серед батьків учнів саме матері є більш вразливі. У результаті емпіричного дослідження було підтверджено висунуту трикомпонентну гіпотезу щодо особливостей впливу дистанційного навчання на емоційні переживання батьків учнів. За наслідками теоретико-емпіричного дослідження було розроблено пропозиції та рекомендації щодо профілактики та подолання стану емоційних переживань у батьків під час дистанційного навчання. The qualification work examines the essence and features of the psychological aspect of the interaction of parents and children during distance learning in a pandemic COVID-19. A detailed description of the emotional experiences of parents of students related to distance learning during the pandemic COVID-19. It has been found that most parents are much less psychologically stable during distance learning. The empirical study confirmed the three-component hypothesis about the peculiarities of the impact of distance learning on the emotional experiences of parents of students. Based on the results of theoretical and empirical research, recommendations were developed for the prevention and overcoming of emotional experiences in parents during distance learning.
Description: Цуприк Х.М. Особливості емоційних переживань у батьків під час дистанційного навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Христина Миколаївна Цуприк . - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 33 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4740
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.