Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5028
Назва: Іншомовна компетентність майбутніх правоохоронців України
Інші назви: Language competence of future law officers of Ukraine
Автори: Бойко, О.Т.
Boiko, O.T.
Ключові слова: фахова підготовка правоохоронців
мова професійного спрямування
формування іншомовної комунікативної компетентності
структурування змісту навчального матеріалу
форми та прийоми навчання
professional training of law enforcement officers
professional direction
formation of foreign language communicative competence
structuring the content of educational material
forms and methods of learning
Дата публікації: 2022
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): Той факт, що вивчення іноземної мови має на сьогодні важливе значення для фахової підготовки правоохоронців, не просто гарні слова. Україна подала заявку на вступ до Європейського Союзу під час російсько-української війни з метою поступової інтеграції в єдиний ринок ЄС і остаточного вступу до ЄС. 23 червня 2022 року Саміт ЄС надав Україні статус кандидата на вступ до Євросоюзу. Україна є членом Ради Європи, а офіційними мовами Ради Європи є англійська і французька. Тому вивченню більш поширеної англійської мови, мови, яка вивчається в переважній більшості шкіл України приділяється особлива увага. З огляду на це, англійська мова професійного спрямування є складовою підготовки правоохоронців. У статті зазначено, що розуміння правових категорій, правових понять, окремих термінів – перетворюється на насущну потребу і вимагає від випускників ЗВО володіти іноземною мовою як засобом формування та формулювання думок не лише в галузі повсякденного спілкування, але і в галузі відповідної спеціальності. Наголошено, що формування високого рівня іншомовної комунікативної компетентності майбутніх офіцерів неможливе без систематичної, цілеспрямованої роботи. Ефективним процес формування іншомовної комунікативної компетентності курсантів є тоді, коли поряд із створенням відповідних умов буде розроблено раціональний інструментарій для його діагностування, який на основі надійних та уніфікованих критеріїв і показників дасть змогу оцінювати результати педагогічного процесу на будь-якому темпоральному відрізку, давати йому якісну і кількісну характеристику, а також коригувати навчальні програми, зіставляючи їх з розробленим еталоном. The fact that learning a foreign language is important for the professional training of law enforcement officers today is not just nice words. Ukraine applied to join the European Union during the Russian-Ukrainian war with the aim of gradual integration into the EU single market and eventual joining the EU. On June 23, 2022, the EU Summit granted Ukraine the status of a candidate for joining the European Union. Ukraine is a member of the Council of Europe, and the official languages of the Council of Europe are English and French. Therefore, the study of the more common English language studied in the vast majority of schools in Ukraine is given special attention. Given this, professional English is an integral part of the training of law enforcement officers. Understanding legal categories, legal concepts, individual terms – turns into an urgent need and requires graduates of higher education institutions to master a foreign language as a means of forming and formulating opinions not only in the field of everyday communication, but also in the field of the relevant specialty. The formation of a high level of foreign language communicative competence of future officers is impossible without systematic, purposeful work. The process of forming the foreign language communicative competence of cadets is effective when, along with the creation of appropriate conditions, a rational toolkit for its diagnosis is developed, which, based on reliable and unified criteria and indicators, will make it possible to evaluate the results of the pedagogical process at any time interval, give it a qualitative and quantitative characteristics, as well as to adjust training programs, comparing them with the developed standard.
Опис: Бойко О. Іншомовна компетентність майбутніх правоохоронців України / Олеся Бойко // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 11-17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5028
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2022 (1).pdf701,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.