Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5031
Title: Критерії оцінювання знань з іноземної мови
Other Titles: Criteria for evaluating knowledge of a foreign language
Authors: Волошина, В.В.
Voloshyna, V.V.
Keywords: оцінювання навчальних досягнень
іноземна мова
формальні та неформальні завдання
performance assessment
foreign language
formal and informal tasks
Issue Date: 2022
Publisher: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Abstract: Стаття присвячена проблемі оцінювання навчальних досягнень із іноземної мови здобувачів вищої освіти. Автор статті наводить приклади формального та неформального оцінювання рівня володіння іноземною мовою здобувачами вищої освіти та розглядає переваги та недоліки використання таких видів оцінювання. The article deal with the problem of evaluating educational achievements in a foreign language of students of higher education. The author of the article gives examples of formal and informal assessment of the level of foreign language proficiency of students of higher education and considers the advantages and disadvantages of using such types of assessment.
Description: Волошина В. Критерії оцінювання знань з іноземної мови / Валентина Волошина // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 34-41.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5031
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2022 (4).pdf718,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.