Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5038
Title: Психолінгвістичні можливості людини при вивченні та використанні іноземних мов
Other Titles: Psycholinguistic capabilities of a person when learning and using foreign languages
Authors: Крашеніннікова, Т.
Krasheninnikova, T.
Keywords: багатомовність
психолінгвістика
вікова психолінгвістика
мова
мовлення
multilingualism
psycholinguistics
age psycholinguistics
language
speech
Issue Date: 2022
Publisher: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Abstract: У статті звернуто увагу на формування можливостей людини при вивченні та використанні іноземних мов через призму психолінгвістичних досліджень. Особливу роль у науковому спостереженні відіграє погляд у цьому питанні з точки зору вікової психолінгвістики. Приклади дібрано із дослідницьких баз України, США, Великобританії, Італії. Автором проаналізовано теорію та результати практичних досліджень, а також описано формат сприйняття мови від народження до процесу становлення особистості. The article draws attention to human capabilities development when learning and using foreign languages through psycholinguistic research. A unique role in scientific observation is devoted to considering this issue from the point of age psycholinguistics. The samples are selected from the research bases in Ukraine, the USA, Great Britain, and Italy. The author has analyzed the theory and the results of practical research, and also described the format of language perception from birth to personality development.
Description: Крашеніннікова Т. Психолінгвістичні можливості людини при вивченні та використанні іноземних мов / Тетяна Крашеніннікова // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 90-96.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5038
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2022 (11).pdf701,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.