Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5064
Title: Ставлення до термінальних захворювань та смерті учнів у вчителів з різним рівнем емоційного вигорання (дослідження проводилось під час пандемії COVID-19)//Екзистенція страху життя і смерті в сучасних реаліях: колективна монографія
Other Titles: Attitudes of teachers with different levels of emotional burning towards terminal diseases and deaths of students (the research was carried out during the COVID-19 pandemic)//Екзистенція страху життя і смерті в сучасних реаліях: колективна монографія
Authors: Миколайчук, М.
Mykolaichuk, M.
ORCID ID: 0000-0002-4759-3611
Католик, Г.В.
Katolyk, H.V.
ORCID ID: 0000-0002-2169-0018
Корнієнко, І.
Korniienko, I.
ORCID ID: 0000-0002-7919-130X
Біннебесель, Ю.
Binnebesel, J.J.
ORCID ID: 0000-0003-2533-6013
Keywords: ставлення
термінальні захворювання
смерть
рівень емоційного вигорання
attitude
terminal diseases
death
level of emotional burnout
Issue Date: 2022
Publisher: Місіонер
Abstract: На сьогодні рідко порушується питання ставлення людей до онкохворих. Особливо нагальним є вивчення ставлення до термінальних захворювань та смерті учнів у вчителів. Кожен суб’єкт має власні фантазії щодо такого важкого захворювання, власні переживання, власні страхи, власні досвіди у родинах тощо, які проєктує на стосунок з хворими. За первинними результатами наших досліджень виявилось, що на теренах лише Львівської області 15% вчителів навчають дітей, хворих на онкологічні захворювання. У взаєминах з такими дітьми виявляються різні комунікативні взаємодії, деякі з них є вкрай травматичними для обох сторін взаємодії. Тому у первинному дослідженні нас зацікавила група вчителів, що є у зоні емоційного вигорання, як у них відбуваються зміни в емоційному фоні й як наслідок у всіх сферах комунікативної взаємодії. Today the question of people’s attitude to cancer patients is rarely raised. Particularly urgent is the study of teachers’ attitudes towards terminal illness and death. Each subject has his/her own fantasies about such a serious illness, his/her own experiences, his/her own fears, his/her own experiences in families, etc., which he/she projects on the relationship with the sick. According to the initial results of our research, it turned out that only in the Lviv region, 15% of teachers teach children with cancer. Relationships with such children reveal different communicative interactions, some of which are extremely traumatic for both parties of the interaction. Therefore, in the initial study we were interested in a group of teachers who are in the zone of emotional burnout, the way they change in the emotional background and as a consequence in all areas of communicative interaction.
Description: Миколайчук М. Ставлення до термінальних захворювань та смерті учнів у вчителів з різним рівнем емоційного вигорання (дослідження проводилось під час пандемії COVID-19) / Мар’яна Миколайчук, Галина Католик, Ігор Корнієнко, Йозеф Біннебезел // Екзистенція страху життя і смерті в сучасних реаліях: мультимодальні та мультикультуральні аспекти (теоретичний та психотерапевтичний досвід): колективна монографія /за заг. ред Г. Католик. – Львів: Місіонер, 2022. – 352 с. - С. 287-310.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5064
ISSN: 978-966-658-497-0
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монографія_Католик (8).pdf993,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.