Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5493
Назва: Авторська програма фізичної підготовки учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою з використання засобів спортивної боротьби
Інші назви: Programs of physical education students in high schools with the use of wrestling
Автори: Балушка, Л.М.
Balushka, L.M.
Ключові слова: фізична підготовка
спортивна боротьба
учні ліцею
physical fitness
wrestling
students of the lyceum
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Серія/номер: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт;129/2
Короткий огляд (реферат): Фізичне виховання ліцеїстів реалізується за навчальними програмами загальноосвітньої школи з використанням традиційних методичних підходів і педагогічних умов, що характеризуються низькою ефективністю щодо оптимізації фізичного стану, і тому метою нашого дослідження є теоретичне обґрунтування авторської програми фізичної підготовки ліцеїстів з використанням засобів спортивної боротьби. Висновок. Експериментально доведено ефективність методологічного підходу до розробки програми фізичної підготовки учнів ліцею, що поєднує в собі загальноприйняті засоби розвитку фізичних якостей (70% від загального часу на урок) та засоби спортивної боротьби (30% від загального часу на урок). Physical education students has implemented curriculum of secondary schools using traditional teaching approaches and pedagogical conditions, which are characterized by low efficiency to optimize physical condition, and therefore the purpose of our study is the theoretical basis for the author's program of physical training high school students with the use of wrestling. Conclusion. Experimentally proved the effectiveness of the methodological approach to the development of a program of physical training of students of the Lyceum, which combines conventional means of development of physical qualities (70% of the total time for a lesson) and means wrestling (30% of the total lesson time). Formulation of the problem. Physical training - a controlled process focused physical improvement soldiers who carried out taking into account the features of their military professional activity .Under the system of physical training of troops is considered to be arranged in accordance with a set of interrelated operational activity of the components that make up the conceptual framework, the process of improving the physical and military control this process. Physical training and pre-conscription training students has implemented training programs for secondary school using traditional teaching approaches and pedagogical conditions that are characterized by low efficiency to optimize physical condition and personal characteristics of seniors . Analysis of recent research and publications, as well as practical experience shows that problems of theory , methods and organization of physical education in the training for the Ministry ofDefence, remain open, that scientific data related to the study of fitness professionals military profile, their physical development and level of physical qualities in the national scientific and methodological literature presented is not enough.
Опис: Балушка Л. М. Авторська програма фізичної підготовки учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою з використання засобів спортивної боротьби / Л. М. Балушка // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. - Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129. Т. 2. - С. 94-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5493
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балушка VchdpuPN_2015_129(2)__20.pdf643,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.