Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБасиста, І.В.-
dc.contributor.authorBasysta, I.V.-
dc.contributor.authorЩур, Б.В.-
dc.contributor.authorShchur, B.V.-
dc.date.accessioned2023-07-05T07:36:12Z-
dc.date.available2023-07-05T07:36:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5762-
dc.descriptionБасиста І. В. Процесуальна самостійність слідчого в світлі вимог чинного КПК: проблеми та перспективи / Басиста Ірина Володимирівна, Щур Богдан Володимирович // Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького. - Серія: Право. - 2015. - № 11. - С. 141-147.uk_UA
dc.description.abstractУ запропонованій статті зроблено спробу на підставі аналізу чинних нормативноправових документів та напрацювань провідних науковців-процесуалістів по новому поглянути на проблематику процесуальної самостійності слідчого. Так як у частині 5 статті 40 КПК України лише задекларовано тезу про те, що слідчий, здійснюючи свої повноваження, є самостійним у своїй процесуальній діяльності, втручання в яку осіб, що не мають на те законних повноважень, забороняється. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, службові особи, інші фізичні особи зобов'язані виконувати законні вимоги та процесуальні рішення слідчого. При цьому поряд із критичними зауваженнями, виокремлено і позитивні здобутки чинного кримінального процесуального законодавства, які відстежено за результатами здобутої автором емпірики. In the article, the author makes an attempt on the basis of the analysis of normative-legal documents and best practices of leading scientists to take a fresh look at the issues of procedural autonomy of the investigator. As in part 5 of article 40 of the code of criminal procedure it is only assumed that the investigator, in exercising its powers, is independent in its procedural activities, the intervention in which by persons without lawful authority, is prohibited. Public authorities, local governments, enterprises, institutions and organizations, officials, other individuals required to comply with legal requirements and procedural decisions of the investigator. Along with criticism positive achievements of the current criminal procedural law have been highlighted. The latest were tracked by the results of the author's empirical study.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицькогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПраво;11-
dc.subjectслідчийuk_UA
dc.subjectпроцесуальна самостійністьuk_UA
dc.subjectпроцесуальні рішенняuk_UA
dc.subjectдосудове розслідуванняuk_UA
dc.subjectпротоколuk_UA
dc.subjectпостановаuk_UA
dc.subjectклопотанняuk_UA
dc.subjectухвалаuk_UA
dc.subjectслідчий суддяuk_UA
dc.subjectпрокурорuk_UA
dc.subjectпроцесуальний керівникuk_UA
dc.subjectнаглядuk_UA
dc.subjectinvestigatoruk_UA
dc.subjectprocedural autonomyuk_UA
dc.subjectprocedural decisionuk_UA
dc.subjectpre-trial investigationuk_UA
dc.subjectprotocoluk_UA
dc.subjectresolutionuk_UA
dc.subjectmotionuk_UA
dc.subjectorderuk_UA
dc.subjectthe investigating judgeuk_UA
dc.subjectthe prosecutoruk_UA
dc.subjectprocess manageruk_UA
dc.subjectsupervisionuk_UA
dc.titleПроцесуальна самостійність слідчого в світлі вимог чинного КПК: проблеми та перспективиuk_UA
dc.title.alternativeProcedural independence of the investigator in the light of the requirements of the current code of criminal procedure: problems and prospectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Басиста 11-23-15.pdf553,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.