Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрущенко, М.А.-
dc.contributor.authorAndrushchenko, M.A.-
dc.date.accessioned2023-07-11T13:24:08Z-
dc.date.available2023-07-11T13:24:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5813-
dc.descriptionАндрущенко М. Вплив гендерних стереотипів на професійне самовизначення старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Марія Андрущенко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 65 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі представлено теоретико-емпіричне дослідження специфіки впливу гендерних стереотипів на професійне самовизначення учнів старших класів. Метою дослідження є вивчення особливостей процесу вибору майбутньої професії та розгляді факторів що впливають на його протікання, зокрема впливу гендерних стереотипів. Дослідження проводилось на основі аналізу літературних джерел та опитування старшокласників. У результаті проведеного емпіричного дослідження здійснено описовий та порівняльний аналіз декількох груп досліджуваних відмінних за: статевими ознаками та самостійністю вибору професії. Також проведено факторний аналіз для виявлення основних факторів впливу та кореляційний аналіз для виявлення взаємозв’язків між досліджуваними характеристиками. The work presents a theoretical-empirical study of the specifics of the influence of gender stereotypes on the professional self-determination of high school students. The aim of the research is to study the peculiarities of the process of choosing a future profession and to examine the leading factors that affect its successful implementation, in particular the influence of gender stereotypes. The research was conducted based on an analysis of literary sources and a survey of high school students. As a result of the empirical study, a descriptive and comparative analysis of several groups of subjects was carried out, differing in gender characteristics and the independence of choosing a profession. A factor analysis was also conducted to identify the main factors of influence, and a correlation analysis was carried out to identify the relationships between the investigated characteristics.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectгендерні стереотипиuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectособистісне самовизначенняuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectпсихологія старшокласникаuk_UA
dc.subjectрання юністьuk_UA
dc.subjectвнутрішні мотивиuk_UA
dc.subjectзовнішні мотивиuk_UA
dc.subjectфемінністьuk_UA
dc.subjectмаскулінністьuk_UA
dc.subjectgender stereotypesuk_UA
dc.subjectgenderuk_UA
dc.subjectpersonal self-determinationuk_UA
dc.subjectprofessional self-determinationuk_UA
dc.subjectpsychology of high school studentsuk_UA
dc.subjectearly adolescenceuk_UA
dc.subjectinternal motivesuk_UA
dc.subjectexternal motivesuk_UA
dc.subjectfemininityuk_UA
dc.subjectmasculinityuk_UA
dc.titleВплив гендерних стереотипів на професійне самовизначення старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe influence of gender stereotypes on the professional self-determination of high school students: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.