Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5813
Title: Вплив гендерних стереотипів на професійне самовизначення старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: The influence of gender stereotypes on the professional self-determination of high school students: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Андрущенко, М.А.
Andrushchenko, M.A.
Keywords: гендерні стереотипи
гендер
особистісне самовизначення
професійне самовизначення
психологія старшокласника
рання юність
внутрішні мотиви
зовнішні мотиви
фемінність
маскулінність
gender stereotypes
gender
personal self-determination
professional self-determination
psychology of high school students
early adolescence
internal motives
external motives
femininity
masculinity
Issue Date: 2023
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У роботі представлено теоретико-емпіричне дослідження специфіки впливу гендерних стереотипів на професійне самовизначення учнів старших класів. Метою дослідження є вивчення особливостей процесу вибору майбутньої професії та розгляді факторів що впливають на його протікання, зокрема впливу гендерних стереотипів. Дослідження проводилось на основі аналізу літературних джерел та опитування старшокласників. У результаті проведеного емпіричного дослідження здійснено описовий та порівняльний аналіз декількох груп досліджуваних відмінних за: статевими ознаками та самостійністю вибору професії. Також проведено факторний аналіз для виявлення основних факторів впливу та кореляційний аналіз для виявлення взаємозв’язків між досліджуваними характеристиками. The work presents a theoretical-empirical study of the specifics of the influence of gender stereotypes on the professional self-determination of high school students. The aim of the research is to study the peculiarities of the process of choosing a future profession and to examine the leading factors that affect its successful implementation, in particular the influence of gender stereotypes. The research was conducted based on an analysis of literary sources and a survey of high school students. As a result of the empirical study, a descriptive and comparative analysis of several groups of subjects was carried out, differing in gender characteristics and the independence of choosing a profession. A factor analysis was also conducted to identify the main factors of influence, and a correlation analysis was carried out to identify the relationships between the investigated characteristics.
Description: Андрущенко М. Вплив гендерних стереотипів на професійне самовизначення старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Марія Андрущенко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 65 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5813
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.