Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5837
Назва: Психологічні особливості навчальної мотивації студентів в онлайн-форматі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological features of educational motivation of students in the online format: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Ригус, С.А.
Ryhus, S.A.
Ключові слова: мотивація
очне навчання
дистанційне навчання
студенти
методи підвищення мотивації
motivation
face-to-face learning
distance learning
students
methods of increasing motivation
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню мотивації студентів до навчання під час очної чи дистанційної форми. Проведено аналіз психологічних особливостей навчання на очній та дистанційній формі, запропоновано методи підвищення мотивації студентів до навчання. У роботі опрацьовано та проаналізовано теоретичні аспекти поняття мотивації, та психологічні особливості сприйняття студентами навчання. Проведено емпіричне дослідження з двома авторськими анкетами та трьома методиками (‘’Діагностика мотиваційної структури особистості’’ В. Е. Мільмана, ‘’Тест на мотивацію (методика Реана)’’, ‘’Опитувальник мотиваційних джерел Д. Барбуто та С. Р. Сколк в обробці О. Сидоренка’’) для визначення факторів підвищення мотивації студентів до навчання. У роботі подано аналіз отриманих в ході емпіричного дослідження результатів та рекомендацій щодо підвищення мотивації студентів під час дистанційного та очного навчання. The qualification work is dedicated to the study of students' motivation to study during face-to-face or distance learning. An analysis of the psychological features of full-time and distance learning was carried out, and methods of increasing students' motivation to study were given. The work elaborates and analyzes the theoretical aspects of the concept of motivation, as well as the psychological features of students' perception of learning. An empirical study was conducted with two author's questionnaires and three methods ("Diagnostics of the motivational structure of the personality" by V.E. Milman, "Motivation test (Rean's methodology)", "Questionnaire of motivational sources" by D. Barbuto and S.R. Skolk processed by O. Sydorenko'') to determine the factors of increasing students' motivation to study. The paper presents an analysis of the results obtained during the empirical study and recommendations for increasing student motivation during distance and face-toface learning.
Опис: Ригус С. Психологічні особливості навчальної мотивації студентів в онлайн-форматі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Ригус. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 79 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5837
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.