Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСупрун, О.О.-
dc.contributor.authorSuprun, O.O.-
dc.date.accessioned2023-07-12T09:04:47Z-
dc.date.available2023-07-12T09:04:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5842-
dc.descriptionСупрун О. Віртуальна самопрезентація як психологічний чинник самооцінки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ольга Супрун. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 66 с.uk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота присвячена дослідженню самопрезентації онлайн на основі високого або низького рівня самооцінки особи. У дослідженні взяли участь 40 осіб, віком 17-25 років. Серед респондентів 57% - це жінки, а 43% - чоловіки. Для дослідження особливостей самопрезентації людини в інтернеті були використані такі методики: шкала самооцінки Розенберга, методика для вивчення самооцінки Дембо-Рубінштейна та Шкала вимірювання тактик самопрезентації С. Лі, Б. Куіглі. Також нами була створена та застосована авторська анкета «Я-реальне, Я-віртуальне». В ній ми подали 12 запитань закритого та відкритого типу, що стосувались активності молодих людей онлайн та їхнього способу презентувати себе віртуально. Було висунуто припущення, що молоді люди різної статі будуть схильні обирати різні тактики віртуальної самопрезентації, попри однаковий рівень самооцінки. При аналізі даних використовувався кореляційний аналіз (r-Пірсона), аналіз достовірності відмінностей (t-критерій Стюдента). В результаті дослідження ми виявили ряд відмінностей між двома статями, що володіють однаковим рівнем самооцінки, при самопрезентації онлайн. The graduate work is devoted to the study of self-presentation online based on a high or low level of self-esteem of the individual. The study involved 40 people aged 17-25 years. Among the respondents, 57% are women and 43% are men. To study the features of a person's self-presentation on the Internet, the following methods were used: the Rosenberg self-esteem scale, the DemboRubinstein self-esteem study method, and the S. Lee, B. Quigley self-presentation tactics measurement scale. We also created and applied the author's questionnaire "I am real, I am virtual". In it, we asked 12 closed-ended and open-ended questions about young people's online activity and how they present themselves virtually. It has been suggested that young people of different sexes will tend to choose different tactics of virtual self-presentation, despite the same level of self-esteem. When analyzing the data, correlation analysis (r-Pearson), analysis of the significance of differences (Student's t-test) was used. As a result of the study, we found a number of differences between two articles with the same level of selfesteem, when self-presenting online.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectвіртуальна самопрезентаціяuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectтактики самопрезентаціїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectself-presentationuk_UA
dc.subjectself-assessmentuk_UA
dc.subjectvirtual self-presentationuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectself-presentation tacticsuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.titleВіртуальна самопрезентація як психологічний чинник самооцінки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeVirtual self-presentation as a psychological factor of self-esteem: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.