Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5842
Title: Віртуальна самопрезентація як психологічний чинник самооцінки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Virtual self-presentation as a psychological factor of self-esteem: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Супрун, О.О.
Suprun, O.O.
Keywords: самопрезентація
самооцінка
віртуальна самопрезентація
інтернет
тактики самопрезентації
соціальні мережі
self-presentation
self-assessment
virtual self-presentation
Internet
self-presentation tactics
social networks
Issue Date: 2023
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Дана дипломна робота присвячена дослідженню самопрезентації онлайн на основі високого або низького рівня самооцінки особи. У дослідженні взяли участь 40 осіб, віком 17-25 років. Серед респондентів 57% - це жінки, а 43% - чоловіки. Для дослідження особливостей самопрезентації людини в інтернеті були використані такі методики: шкала самооцінки Розенберга, методика для вивчення самооцінки Дембо-Рубінштейна та Шкала вимірювання тактик самопрезентації С. Лі, Б. Куіглі. Також нами була створена та застосована авторська анкета «Я-реальне, Я-віртуальне». В ній ми подали 12 запитань закритого та відкритого типу, що стосувались активності молодих людей онлайн та їхнього способу презентувати себе віртуально. Було висунуто припущення, що молоді люди різної статі будуть схильні обирати різні тактики віртуальної самопрезентації, попри однаковий рівень самооцінки. При аналізі даних використовувався кореляційний аналіз (r-Пірсона), аналіз достовірності відмінностей (t-критерій Стюдента). В результаті дослідження ми виявили ряд відмінностей між двома статями, що володіють однаковим рівнем самооцінки, при самопрезентації онлайн. The graduate work is devoted to the study of self-presentation online based on a high or low level of self-esteem of the individual. The study involved 40 people aged 17-25 years. Among the respondents, 57% are women and 43% are men. To study the features of a person's self-presentation on the Internet, the following methods were used: the Rosenberg self-esteem scale, the DemboRubinstein self-esteem study method, and the S. Lee, B. Quigley self-presentation tactics measurement scale. We also created and applied the author's questionnaire "I am real, I am virtual". In it, we asked 12 closed-ended and open-ended questions about young people's online activity and how they present themselves virtually. It has been suggested that young people of different sexes will tend to choose different tactics of virtual self-presentation, despite the same level of self-esteem. When analyzing the data, correlation analysis (r-Pearson), analysis of the significance of differences (Student's t-test) was used. As a result of the study, we found a number of differences between two articles with the same level of selfesteem, when self-presenting online.
Description: Супрун О. Віртуальна самопрезентація як психологічний чинник самооцінки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ольга Супрун. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 66 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5842
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.