Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5968
Title: Проблеми професійної підготовки особистості в умовах кризового суспільства через призму її рефлексивності
Other Titles: Problems of professional training of personality in crisis society through the prism of its reflectiveness
Authors: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
ORCID ID: 0000-0002-2355-2129
Keywords: розвиток особистості
криза
пандемія
рефлексивна діяльність
професійна підготовка.
personality development
crisis
pandemic
reflective activity
professional training
Issue Date: 2022
Publisher: Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ
Series/Report no.: Психологічна;1
Abstract: Автор статті розкриває зміст рефлексивної діяльності людини під час професійної підготовки в умовах світової пандемії. Зазначає, що така діяльність є беззаперечною умовою оптимального формування та розвитку особистості, а також саморозвитку в часі світової пандемії. Зазначає, що є три компоненти структури, з яких формується рефлексія у ході подолання особистістю наслідків соціальних змін та кризи, зокрема, фіксування рівня свого стану, умов життєдіяльності; визначення причин; оцінювання ефективності власної діяльності, використаних засобів щодо подолання соціальних змін та криз. У науковій праці також розглядаються функції, властиві рефлексії людини в умовах пандемічної кризи: проектувальна; організаторська; комунікативна, змістова; мотиваційна; корекційна. Також автор зупиняється на тому, що виокремлено близько п’яти рівнів людської діяльності, що свідчить про осмислення особистістю передової практики, різноманітного досвіду організації рефлексії. Зі збільшенням рівня рефлексивної діяльності людини її продуктивність під час професійної підготовки збільшується, а також зростає успішність подолання наслідків особистісних змін, реалізація різноманітних соціальних технологій стає ефективнішою та більш оптимізованою в житті людини та її різних соціальних та економічних ситуаціях. The author of the article reveals the content of a person’s reflexive activity during professional training in the conditions of a global pandemic. He notes that such activity is an indisputable condition for optimal formation and development of the individual, as well as self-development during the global pandemic. He notes that there are three components of the structure, from which reflection is formed in the course of overcoming the consequences of social changes and crises, in particular, fxing the level of one’s condition, living conditions; determination of causes; evaluating the effectiveness of one’s own activities, the means used to overcome social changes and crises. The scientifc work also examines the functions characteristic of human reflection in the conditions of a pandemic crisis: projective; organizational; communicative, meaningful; motivational; corrective Also, the author dwells on the fact that about fve levels of human activity are distinguished, which indicates the understanding of the best practice by the individual, various experience of organizing reflection. With an increase in the level of reflective activity of a person, his productivity during professional training increases, as well as success in overcoming the consequences of personal changes, the implementation of various social technologies becomes more effective and more optimized in the life of a person and in his various social and economic situations.
Description: Ковальчук З.Я. Проблеми професійної підготовки особистості в умовах кризового суспільства через призму її рефлексивності / Ковальчук Зоряна Ярославівна // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія психологічна. - 2022. - Вип. 1. - С. 25-33.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5968
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf378,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.