Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5971
Title: | Дослідження готовності до самоосвіти як чинника професійної самореалізації фахівців із пожежної безпеки |
Other Titles: | Research of readiness for self-education as a factor of professional self-realization of fire safety specialists |
Authors: | Яремко, Р.Я. Yaremko, R.Ya. ORCID ID: 0000-0002-2781-7788 Вавринів, О.С. Vavryniv, O.S. ORCID ID: 0000-0002-5166-6887 Стельмах, О.В. Stelmakh, O.V. ORCID ID: 0000-0002-4097-6388 |
Keywords: | мотивація професійна самореалізація самоосвіта фахівці з пожежної безпеки motivation professional self-realization self-education fre safety specialists |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ |
Series/Report no.: | Психологічна;1 |
Abstract: | У статті розглядається готовність до самоосвіти як чинник професійної самореалізації фахівців із пожежної безпеки. У роботі теоретично обґрунтовано та емпірично визначено взаємозв’язок готовності до самоосвіти як чинника професійної самореалізації майбутніх рятувальників. Підібрано й проведено низку методик, спрямованих на дослідження мотиваційного профілю особистості, готовності до самоосвіти, визначення типу та рівня професійної самореалізації мотиваційного профілю особистості. Проаналізовано й описано результати емпіричного дослідження. Для встановлення взаємозв’язку досліджуваних параметрів було здійснено кореляційний аналіз за допомогою програми математичної статистики SPSS v. 20. Виявлено, що у фахівців із пожежної безпеки високий рівень готовності до самоосвіти має позитивні зв’язки з такими показниками, як успішна професійна самореалізація, прогнозовано успішна професійна самореалізація, романтична професійна самореалізація, асертивні дії, пошук соціальної підтримки, встановлення соціального контакту, потреба у високій заробітній платні, необхідність ставити складні цілі й досягати їх. Середній рівень готовності до самоосвіти позитивно корелює з прогнозовано успішною професійною самореалізацією, формальним виконанням діяльності, встановленням соціального контакту, уникненням, потребою у визнанні з боку інших людей, потребою в затребуваності. Низький рівень готовності до самоосвіти має позитивні зв’язки з такими показниками, як імпульсивні дії, маніпулятивні дії, потреба в керуванні іншими, дратівливість. The article considers readiness for self-education as a factor of professional self-realization of fre safety specialists. The article theoretically substantiates and empirically determines the interrelationship of readiness for self-education as a factor of professional self-realization of future rescuers. A number of methods aimed at researching the individual’s motivational profle, readiness for self-education, determining the type and level of professional self-realization of the individual’s motivational profle were selected and conducted. The results of the empirical research are analyzed and described. To establish the relationship between the studied parameters, we performed a correlation analysis using the mathematical statistics program SPSS v. 20. It was found that among fre safety specialists, a high level of readiness for self-education has positive connections with such indicators as successful professional self-realization, predicted successful professional self-realization, romantic professional self-realization, assertive actions, search for social support, establishment of social contact, need for a high salary paid, the need to set difcult goals and achieve them. The average level of readiness for selfeducation is positively correlated with predicted successful professional self-realization, formal performance of activities, establishment of social contact, avoidance, need for recognition by other people, need to be in demand. A low level of readiness for self-education has positive connections with such indicators as impulsive actions, manipulative actions, the need to control others, irritability. |
Description: | Яремко Р.Я. Дослідження готовності до самоосвіти як чинника професійної самореалізації фахівців із пожежної безпеки / Яремко Роман Ярославович, Вавринів Олена Степанівна, Стельмах Оксана В’ячеславівна // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія психологічна. - 2022. - Вип. 1. - С. 49-55. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5971 |
ISSN: | 2311-8458 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.