Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6008| Title: | Порівняльний аналіз професійної діяльності когнітивно-поведінкового терапевта та гештальт-терапевта |
| Other Titles: | Cognitive-behavioural therapist vs. gestalt therapist, comparative analysis of their professional activity |
| Authors: | Кузьо, О.Б. Kuzo, O.B. |
| Keywords: | когнітивно-поведінкова психотерапія гештальт-терапія психокорекція модель психотерапевтичної допомоги професійна діяльність психотерапевта cognitive-behavioural therapy gestalt therapy psychocorrection model of psychotherapeutic assistance professional activity of the therapist |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Науковий вісник Херсонського державного університету |
| Series/Report no.: | Психологічні науки;4/2 |
| Abstract: | У статті виокремлено основні критерії, що допомагають дослідити спільне та відмінне в професійній діяльності когнітивно-поведінкового психотерапевта та гештальт-терапевта. Здійснено порівняльний аналіз моделей надання психотерапевтичної допомоги методом когнітивно-поведінкової терапії та гештальт-терапії. The article outlines the main criteria that help to explore the differences and similarities in the professional activity of the cognitive-behavioural therapist and gestalt therapist. The comparative analysis of the models that provide psychotherapeutic assistance by means of cognitive-behavioural therapy and gestalt therapy is accomplished. |
| Description: | Кузьо О.Б.Порівняльний аналіз професійної діяльності когнітивно-поведінкового терапевта та гештальт-терапевта / Кузьо О.Б. // Науковий вісник Херсонського державного університету. - Серія: Психологічні науки. - 2017. - Випуск 4. - Том 2. - С. 174-178. |
| URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6008 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Кузьо О. document.pdf | 1,23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.