Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6025
Назва: Особливості сприйняття вчителями онкохворих учнів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Features of perception by teachers of cancer patients: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Кардаш, Т.С.
Kardash, T.S.
Ключові слова: вчителі
учні
онкологія
лікування
навчання
сприйняття
teachers
students
oncology
treatment
education
perception
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота висвітлює психологічні проблеми онкології дітей шкільного віку, зокрема навчання їх під час хвороби та лікування у клініках, а також окреслено елементарні сприйняття та діяльність вчителів середньо-освітніх шкіл з онкохворими учнями. У роботі розкрито сутність психологічних характеристик онкохворих учнів-школярів та їхні потреби, де основною потребою є підтримка сім'ї, друзів по шкільній парті, класного керівника, вчителів-предметників, психолога школа тощо та збереження згуртованості та нормального функціонування найближчого оточення дитини. Висвітлено особливості практики навчання вчителями середньо-освітніх закладів онкохворих учнів у лікарнях м. Львова. Емпірично досліджено особливості сприйняття вчителів онкохворих. Виявлено хороший рівень емпатії. У вчителів, що мають бажання працювати з онкохворими дітьми проявляється вищий рівень каналів емпатії (раціональний, емоційний, інтуїтивний та ідентифікація); менше демонструють неадекватний прояв емоцій та мають бажання зближатися з людьми на емоційній основі; виявляють вищий рівень комунікативних та організаторських здібностей. Визначено між емпатією та комунікативними здібностями прямі взаємозалежності, а з емоційними барʼєрами у спілкуванні зворотні взаємозалежності. The qualification work highlights the psychological problems of oncology of school-age children, in particular, teaching them during illness and treatment in clinics, and also outlines the elementary perceptions and activities of teachers of secondary schools with cancer patients. The essence of the psychological characteristics of cancer patients and their needs is disclosed, where the main need is the support of family, friends at the school desk, class teacher, subject teachers, psychologist, school, etc., and the preservation of cohesion and normal functioning of the child's immediate environment. The features of the practice of teaching teachers of secondary educational institutions of cancer patients in hospitals in Lviv. The peculiarities of perception of teachers of cancer patients are empirically investigated. A good level of empathy is found. Teachers who have a desire to work with children with cancer show a higher level of empathy channels (rational, emotional, intuitive and identification); less demonstrate inadequate manifestation of emotions and have a desire to get closer to people on an emotional basis; exhibit a higher level of communication and organizational abilities. Direct interdependencies are defined between empathy and communicative abilities, and with emotional barriers in communication, inverse interdependencies.
Опис: Кардаш Т. Особливості сприйняття вчителями онкохворих учнів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Кардаш. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 60 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6025
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.