Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпутаник, І.Р.-
dc.contributor.authorSputanyk, I.R.-
dc.date.accessioned2023-08-30T09:05:22Z-
dc.date.available2023-08-30T09:05:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6036-
dc.descriptionСпутаник І. Психологічна адаптація здобувачів вищої освіти до навчального процесу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ірина Спутаник. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 74 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано адаптацію як наукове поняття за базовими його теоретичними тлумаченнями. Встановлено особливості адаптації здобувачів вищої освіти до навчання з врахуванням пандемійних та постпандемійних вимог навчання в дистанційній формі. Обґрунтовано методологію до емпірично дослідити психологічну адаптацію здобувачів вищої освіти до навчального процесу. Встановлено основні особливості психологічної адаптації здобувачів вищої освіти до навчального процесу з врахуванням умов навчання в дистанційній формі. Результати можуть бути корисними для оптимізації планування та проведення заходів, що орієнтовані на прискорення та покращення адаптації здобувачів вищої освіти до навчального процесу. The qualification work analyzed adaptation as a scientific concept according to its basic theoretical interpretations. The peculiarities of adaptation of higher education seekers to study taking into account the pandemic and post-pandemic requirements of distance learning have been established. The methodology for empirically researching the psychological adaptation of higher education students to the educational process is substantiated. The main features of the psychological adaptation of students of higher education to the educational process, taking into account the conditions of distance learning, have been established. The results can be useful for optimizing the planning and carrying out of activities aimed at accelerating and improving the adaptation of higher education applicants to the educational process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпсихологічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectвплив пандеміїuk_UA
dc.subjectpsychological adaptationuk_UA
dc.subjectvocational traininguk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectimpact of the pandemicuk_UA
dc.titleПсихологічна адаптація здобувачів вищої освіти до навчального процесу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological adaptation of students of higher education to the educational process: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.