Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6067
Назва: Особливості організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей у процесі навчання іноземної мови
Інші назви: Peculiarities of the organization of independent work of students of higher education in economic specialties in the process of learning a foreign language
Автори: Запотічна, Р.А.
Zapotichna, R.A.
Ключові слова: автентичні тексти
активний словник
іноземна мова професійного спрямування
самостійна робота
завдання для читання і аудіювання
authentic texts
active vocabulary
foreign language for specific purpose
independent work
reading and listening tasks
Дата публікації: 2023
Видавництво: Сучасна прикладна лінгвістика: збірник наукових праць
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль та особливості самостійної роботи здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей як однієї з провідних форм організації процесу навчання іноземних мов у немовному закладі вищої освіти та необхідної професійної складової сучасного фахівця у галузі економіки. Особлива увага приділяється факторам, що підвищують ефективність самостійної роботи як з боку здобувачів вищої освіти, так і з боку науковопедагогічних працівників. У статті наведено зразки завдань для самостійної роботи здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей, які сприяють формуванню знань, їх закріпленню та систематизації на різних етапах вивчення іноземної мови, а також критерії оцінки самостійної роботи. В основу статті покладено навчально-методичні матеріали, а також наукові розробки вітчизняних та зарубіжних науковців та особистий викладацький досвід автора статті. The article looks at the purpose and distinctive features of independent work completed by students of economic specialties in order to organize the process of learning foreign languages in non-linguistic higher education institutions and as a necessary professional component of a contemporary specialist in the field of economics. The factors that increase the effectiveness of students' and teachers' independent work are given particular attention. Examples of tasks for students with economic specialities that support knowledge acquisition, their consolidation, and their systematization at various stages of learning a foreign language are provided on the page along with criteria for evaluating autonomous work. The paper is supported by instructional and methodological materials, research done by scientists in Ukraine and abroad, as well as the author's own teaching experiences.
Опис: Запотічна Р. Особливості організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей у процесі навчання іноземної мови / Роксолана Запотічна // Сучасна прикладна лінгвістика: збірник наукових праць. - Дніпро: ВНПЗ «ДГУ», 2023. - С. 54-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6067
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запотічна.pdf787,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.