Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГутник, А.В.-
dc.contributor.authorHutnyk, A.V.-
dc.date.accessioned2023-09-22T13:01:34Z-
dc.date.available2023-09-22T13:01:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.isbn978-617-521-040-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6120-
dc.descriptionГутник А. Колабораційна діяльність у закладах освіти: місце вчинення злочину / Аліна Гутник // Наука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки. Том І / [Ред.: В. Ільницький, М. Галів]. - Київ-Дрогобич-Львів-Переяслав-Ужгород-Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2023. - С. 130-132.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано місце вчинення колабораційної діяльності у закладах освіти. Встановлено, що місце злочину залежить від форми колабораційної діяльності, яка передбачена у диспозиції ч. 3 ст. 111-1 КК. Аргументовано, що вчинення пропаганди з метою сприяння здійсненню збройної агресії проти України, встановленню та утвердженню тимчасової окупації частини території України, уникненню відповідальності за здійснення державою-агресором збройної агресії проти України може бути вчинене у закладах освіти, які знаходяться на окупованій території. Впровадження стандартів освіти країни-агресора може здійснюватися тільки на окупованій території, без прив’язки до закладу освіти. Проведений аналіз повідомлень про підозру показує, що у всіх випадках місце вчинення злочину знаходиться на території, яка була або є окупованою. Переважно це заклади середньої освіти, а територіально Донецька область. The work analyzed the place of collaborative activity in educational institutions. It was established that the place of the crime depends on the form of collaborative activity, which is provided for in the disposition of Part 3 of Art. 111-1 of the Criminal Code. It is argued that the commission of propaganda for the purpose of facilitating the implementation of armed aggression against Ukraine, the establishment and confirmation of the temporary occupation of a part of the territory of Ukraine, and the avoidance of responsibility for the implementation of armed aggression against Ukraine by the aggressor state can be committed in educational institutions located on the occupied territory. The implementation of education standards of the aggressor country can be carried out only in the occupied territory, without reference to the educational institution. The analysis of reports of suspicion shows that in all cases the crime scene is located in the territory that was or is occupied. These are mostly secondary education institutions, and territorially the Donetsk region.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпекиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectкриміналістична характеристикаuk_UA
dc.subjectмісце вчинення злочинуuk_UA
dc.subjectколабораційна діяльністьuk_UA
dc.subjectповідомлення про підозруuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.subjectокупована територіяuk_UA
dc.subjectпропагандаuk_UA
dc.subjectforensic characteristicsuk_UA
dc.subjectcrime sceneuk_UA
dc.subjectcollaborative activityuk_UA
dc.subjectreport of suspicionuk_UA
dc.subjecteducational institutionuk_UA
dc.subjectoccupied territoryuk_UA
dc.subjectpropagandauk_UA
dc.titleКолабораційна діяльність у закладах освіти: місце вчинення злочинуuk_UA
dc.title.alternativeCollaborative activity in educational institutions: the place of crimeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гутник 3 місце вчинення.pdf214,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.