Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6120
Title: Колабораційна діяльність у закладах освіти: місце вчинення злочину
Other Titles: Collaborative activity in educational institutions: the place of crime
Authors: Гутник, А.В.
Hutnyk, A.V.
Keywords: криміналістична характеристика
місце вчинення злочину
колабораційна діяльність
повідомлення про підозру
заклад освіти
окупована територія
пропаганда
forensic characteristics
crime scene
collaborative activity
report of suspicion
educational institution
occupied territory
propaganda
Issue Date: 2023
Publisher: Наука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки
Series/Report no.: ;1
Abstract: У роботі проаналізовано місце вчинення колабораційної діяльності у закладах освіти. Встановлено, що місце злочину залежить від форми колабораційної діяльності, яка передбачена у диспозиції ч. 3 ст. 111-1 КК. Аргументовано, що вчинення пропаганди з метою сприяння здійсненню збройної агресії проти України, встановленню та утвердженню тимчасової окупації частини території України, уникненню відповідальності за здійснення державою-агресором збройної агресії проти України може бути вчинене у закладах освіти, які знаходяться на окупованій території. Впровадження стандартів освіти країни-агресора може здійснюватися тільки на окупованій території, без прив’язки до закладу освіти. Проведений аналіз повідомлень про підозру показує, що у всіх випадках місце вчинення злочину знаходиться на території, яка була або є окупованою. Переважно це заклади середньої освіти, а територіально Донецька область. The work analyzed the place of collaborative activity in educational institutions. It was established that the place of the crime depends on the form of collaborative activity, which is provided for in the disposition of Part 3 of Art. 111-1 of the Criminal Code. It is argued that the commission of propaganda for the purpose of facilitating the implementation of armed aggression against Ukraine, the establishment and confirmation of the temporary occupation of a part of the territory of Ukraine, and the avoidance of responsibility for the implementation of armed aggression against Ukraine by the aggressor state can be committed in educational institutions located on the occupied territory. The implementation of education standards of the aggressor country can be carried out only in the occupied territory, without reference to the educational institution. The analysis of reports of suspicion shows that in all cases the crime scene is located in the territory that was or is occupied. These are mostly secondary education institutions, and territorially the Donetsk region.
Description: Гутник А. Колабораційна діяльність у закладах освіти: місце вчинення злочину / Аліна Гутник // Наука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки. Том І / [Ред.: В. Ільницький, М. Галів]. - Київ-Дрогобич-Львів-Переяслав-Ужгород-Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2023. - С. 130-132.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6120
ISBN: 978-617-521-040-6
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
гутник 3 місце вчинення.pdf214,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.