Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6155
Title: Оптимізація процесу інтенсивного навчання іноземній мові у ЗВО
Other Titles: Optimizing the process of intensive foreign language learning in the institution of higher education
Authors: Федишин, О.М.
Fedyshyn, O.M.
Keywords: професійне читання
опорні сигнали з граматики
проблемні завдання
комунікативно-орієнтоване навчання
professional reading
grammar reference signals
problem tasks
communicative-oriented learning
Issue Date: 2023
Publisher: Сучасна прикладна лінгвістика: збірник наукових праць
Abstract: Статтю присвячено професійно орієнтованому читанню іноземною мовою в немовному закладі вищої освіти, визначені окремі компоненти інтенсивного навчання читання. Досягнення комунікативної компетентності можливе лише за умови вивчення граматичного матеріалу та шляхи його освоєння. Проаналізовано в підручниках з іноземної мови граматичний матеріал, який подається у вигляді опорних граматичних сигналів. Досліджено реальні ситуації професійної діяльності майбутнього фахівця. The article is devoted to professionally oriented reading in a foreign language in a non-language institution of higher education, defined by separate components of intensive reading instruction. Achievement of communicative competence is possible only due to the study of grammatical material and ways to master it. Analyzed in foreign language textbooks grammatical material, which is presented in the form of reference grammatical signals. The real occupation of professional activity of the future specialist is investigated.
Description: Федишин О. Оптимізація процесу інтенсивного навчання іноземній мові у ЗВО / Оксана Федишин // Сучасна прикладна лінгвістика: збірник наукових праць. - Дніпро: ВНПЗ «ДГУ», 2023. - С. 167-174.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6155
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Федишин.pdf770,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.