Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6380
Назва: Професійне становлення психолога в контексті психологічної допомоги дітям та молоді
Інші назви: A professional becoming of a psychologist in the context of psychological help to children and young people
Автори: Католик, Г.В.
Katolyk, H.V.
Ключові слова: Я-концепція
гармонізація Я-концепції
професійне становлення психолога-практика
авторська структурна інтегративна тривимірна модель післядипломної професійної підготовки
I-concept
harmonization of I-concept
professional becoming of psychologist-practical worker
author structural integrative three-dimensional model of post-diploma professional preparation (training)
Дата публікації: 2012
Видавництво: Соціогуманітарні проблеми людини
Серія/номер: ;6
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано критерії формування Я-концепції психолога-практика та запропоновано авторську структурну інтегративну тривимірну модель післядипломної професійної підготовки за напрямом “Дитяча та юнацька психотерапія”, в контексті якої відбувається формування Я-концепції психолога-практика. The criteria of forming of I-concepts of psychologist-practical worker are analysed and it is offered author structural integrative three-dimensional model of post-diploma professional preparation on the topic “Children and youth psychotherapy” in the context of which there is forming of I-concept of psychologist-practical worker.
Опис: Католик Г. Професійне становлення психолога в контексті психологічної допомоги дітям та молоді / Галина Католик // Соціогуманітарні проблеми людини. - 2012. - № 6. - С. 204-213.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6380
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
spl_2012_6_18.pdf406,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.