Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6380
Title: | Професійне становлення психолога в контексті психологічної допомоги дітям та молоді |
Other Titles: | A professional becoming of a psychologist in the context of psychological help to children and young people |
Authors: | Католик, Г.В. Katolyk, H.V. |
Keywords: | Я-концепція гармонізація Я-концепції професійне становлення психолога-практика авторська структурна інтегративна тривимірна модель післядипломної професійної підготовки I-concept harmonization of I-concept professional becoming of psychologist-practical worker author structural integrative three-dimensional model of post-diploma professional preparation (training) |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Соціогуманітарні проблеми людини |
Series/Report no.: | ;6 |
Abstract: | Проаналізовано критерії формування Я-концепції психолога-практика та запропоновано авторську структурну інтегративну тривимірну модель післядипломної професійної підготовки за напрямом “Дитяча та юнацька психотерапія”, в контексті якої відбувається формування Я-концепції психолога-практика. The criteria of forming of I-concepts of psychologist-practical worker are analysed and it is offered author structural integrative three-dimensional model of post-diploma professional preparation on the topic “Children and youth psychotherapy” in the context of which there is forming of I-concept of psychologist-practical worker. |
Description: | Католик Г. Професійне становлення психолога в контексті психологічної допомоги дітям та молоді / Галина Католик // Соціогуманітарні проблеми людини. - 2012. - № 6. - С. 204-213. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6380 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
spl_2012_6_18.pdf | 406,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.