Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6380
Title: Професійне становлення психолога в контексті психологічної допомоги дітям та молоді
Other Titles: A professional becoming of a psychologist in the context of psychological help to children and young people
Authors: Католик, Г.В.
Katolyk, H.V.
Keywords: Я-концепція
гармонізація Я-концепції
професійне становлення психолога-практика
авторська структурна інтегративна тривимірна модель післядипломної професійної підготовки
I-concept
harmonization of I-concept
professional becoming of psychologist-practical worker
author structural integrative three-dimensional model of post-diploma professional preparation (training)
Issue Date: 2012
Publisher: Соціогуманітарні проблеми людини
Series/Report no.: ;6
Abstract: Проаналізовано критерії формування Я-концепції психолога-практика та запропоновано авторську структурну інтегративну тривимірну модель післядипломної професійної підготовки за напрямом “Дитяча та юнацька психотерапія”, в контексті якої відбувається формування Я-концепції психолога-практика. The criteria of forming of I-concepts of psychologist-practical worker are analysed and it is offered author structural integrative three-dimensional model of post-diploma professional preparation on the topic “Children and youth psychotherapy” in the context of which there is forming of I-concept of psychologist-practical worker.
Description: Католик Г. Професійне становлення психолога в контексті психологічної допомоги дітям та молоді / Галина Католик // Соціогуманітарні проблеми людини. - 2012. - № 6. - С. 204-213.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6380
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
spl_2012_6_18.pdf406,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.