Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6393
Назва: Gender study of the student youth’s psychological well-being during coronavirus lockdown: a comparative analysis (Web of Science)
Інші назви: Ґендерне дослідження психологічного благополуччя студентської молоді впродовж локдауну через коронавірус: порівняльне аналізування (Web of Science)
Автори: Гудімова, А.
Hudimova, A.
ORCID ID: 0000-0001-9996-0674
Заверуха, О.
Zaverukha, O.
ORCID ID: 0000-0003-2701-2215
Карпенко, Є.В.
Karpenko, Ye.V.
ORCID ID: 0000-0002-4046-0410
Стельмах, О.В.
Stelmakh, O.V.
ORCID ID: 0000-0002-4097-6388
Лялюк, Г.М.
Lialiuk, H.M.
ORCID ID: 0000-0002-4819-6247
Ключові слова: тривожність
депресія
психічне здоров’я
гендер
студенти
anxiety
depression
mental health
gender
students
Дата публікації: 2021
Видавництво: Amazonia Investiga
Серія/номер: ;10/48
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження та обґрунтування за допомогою емпірико-теоретичних методів ґендерних змістових параметрів психологічного благополуччя студентської молоді впродовж коронавірусної самоізоляції (n = 101). Встановлено, що студентська молодь потерпає від тривожності та депресивних симптомів (t=-2.2; p=.05). З’ясовано, що для хлопців характерна циклотимність, різка бінарна зміні настрою (t=2.4; p=.05). Задля захисту психічного стану респонденти прагнуть сконцентруватися на різних видах діяльності, що доступні в умовах локдауну. Констатовано, що тенденція до витіснення тривожних думок яскраво виражена в Групі 1 (хлопці, n=49). Зазначено, що спроби “втекти” від наявної ситуації у перспективі можуть призвести до розвитку депресії у респондентів Група 1 (t=- 2.2; p=.05). Доведено, що в Групі 2 (дівчата, n=52) психологічно більш вразливі до впливу вимушеного локдауну та росту захворюваності у зв’язку з соціальною дистанцією та ізоляцією, невизначеністю стосовно майбутнього та іпохондричних схильностей. Обґрунтовано, що не можна відкидати психологічну вразливість респондентів Group 1 до ситуації з коронавірусом, адже у них присутні переживання стосовно майбутнього, проте деяка особистісна відчуженість, закритість та вміння абстрагуватися згладжує негативний вплив самоізоляції на їх рівень психологічного благополуччя. Research conduction and substantiation of gender semantic parameters of psychological well-being of students (n = 101) during coronavirus self-isolation using empirical and theoretical methods. The findings revealed that student youth experience anxiety and depressive symptoms (t = -2.2; p =.05). Boys were discovered to have cyclothymic, abrupt binary mood swings (t = 2.4; p =.05). Respondents tend to focus on the various activities available in a lockdown setting to protect their mental state. It was stated that the proclivity to displace anxious thoughts is a distinct feature of Group 1 (boys, n = 49). It is noted that future attempts to “escape” from the current situation may result in depression in Group 1 respondents (t = -2.2; p =.05). Group 2 (girls, n = 52) has been shown to be psychologically more vulnerable to the effects of forced lockdown and the increase in morbidity due to social distance and isolation, uncertainty about the future, and hypochondriac tendencies. It is argued that Group 1 respondents are psychologically vulnerable to the coronavirus situation because they have feelings about the future, but personal alienation, secrecy, and the ability to abstract mitigate the self-isolation’s negative effects on their psychological wellbeing.
Опис: Hudimova A. Gender study of the student youth’s psychological well-being during coronavirus lockdown: a comparative analysis / Alisar Hudimova, Olha Zaverukha, Yevhen Karpenko, Oksana Stelmakh, Galina Lialiuk // Amazonia Investiga. - 2021. - Volume 10. - Issue 48. - С. 189-199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6393
ISSN: 2322-6307
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко Є. 20-189-199.pdf398,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.