Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6432
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевків, Г.Я.-
dc.contributor.authorLevkiv, H.Ya.-
dc.contributor.authorКопитко, М.І.-
dc.contributor.authorKopytko, M.I.-
dc.date.accessioned2023-11-01T14:54:54Z-
dc.date.available2023-11-01T14:54:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6432-
dc.descriptionЛевків Г.Я. Теоретико-методологічні аспекти в системі маркетингового менеджменту в діяльності аграрних підприємств / Левків Г.Я., Копитко М.І. // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 10. - С. 105-108.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано концепції маркетингового менеджменту на підприємствах АПК, а також досліджено особливості процесу управління створенням та утриманням конкурентних переваг на підприємстві. Розроблено процес маркетингового менеджменту як процес вирішення проблем у сфері управління попитом. The conception of marketing management of the agro industrial complex (AIC) enterprises is analyzed in the article, and also the features of process of management creation and maintenance of enterprise competitive edges are investigated. The process of marketing management as a process of problems decision in the feld of management demand is developed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморські економічні студіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;10-
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectконцепціїuk_UA
dc.subjectстратегія агропромислового комплексуuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectconceptionsuk_UA
dc.subjectagro industrial complex strategyuk_UA
dc.subjectcompetitive edgesuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти в системі маркетингового менеджменту в діяльності аграрних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeTheoretikal and methodological aspects inthe marketing management system ofagrarian enterprises activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf182,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.