Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6432
Title: Теоретико-методологічні аспекти в системі маркетингового менеджменту в діяльності аграрних підприємств
Other Titles: Theoretikal and methodological aspects inthe marketing management system ofagrarian enterprises activity
Authors: Левків, Г.Я.
Levkiv, H.Ya.
Копитко, М.І.
Kopytko, M.I.
Keywords: система
маркетинговий менеджмент
концепції
стратегія агропромислового комплексу
конкурентні переваги
system
marketing management
conceptions
agro industrial complex strategy
competitive edges
Issue Date: 2016
Publisher: Причорноморські економічні студії
Series/Report no.: ;10
Abstract: У статті проаналізовано концепції маркетингового менеджменту на підприємствах АПК, а також досліджено особливості процесу управління створенням та утриманням конкурентних переваг на підприємстві. Розроблено процес маркетингового менеджменту як процес вирішення проблем у сфері управління попитом. The conception of marketing management of the agro industrial complex (AIC) enterprises is analyzed in the article, and also the features of process of management creation and maintenance of enterprise competitive edges are investigated. The process of marketing management as a process of problems decision in the feld of management demand is developed.
Description: Левків Г.Я. Теоретико-методологічні аспекти в системі маркетингового менеджменту в діяльності аграрних підприємств / Левків Г.Я., Копитко М.І. // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 10. - С. 105-108.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6432
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf182,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.