Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевків, Г.Я.-
dc.contributor.authorLevkiv, H.Ya.-
dc.contributor.authorЖивко, З.Б.-
dc.contributor.authorZhyvko, Z.B.-
dc.contributor.authorКопитко, М.І.-
dc.contributor.authorKopytko, M.I.-
dc.date.accessioned2023-11-03T12:23:51Z-
dc.date.available2023-11-03T12:23:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6445-
dc.descriptionЛевків Г. Я. Інформаційні аспекти впровадження інноваційної моделі управління маркетингом підприємств АПК / Г. Я. Левків, З. Б. Живко, М. І. Копитко // Вісник Хмельницького національного університету. - Серія: Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 138-142.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано стан та особливості інформаційних аспектів інноваційного маркетингу підприємств агропромислового комплексу (АПК), наведено класифікацію інновацій та сфери їх застосування. Подано класифікацію джерел інформації, яка використовується для інноваційного маркетингового управління. Запропоновано заходи з впровадження інформаційного забезпечення інноваційної діяльності в системі маркетингового управління підприємств АПК. Розроблено інформаційну маркетингову систему управління підприємством АПК та побудовано інформаційну модель інноваційного управління в системі маркетингу підприємства АПК. The state and features of informational aspects of the innovative marketing of agro industrial complex (AIC) enterprises are analyzed. It is found out the classification of innovations and their application spheres. The information sources classification which is used for an innovative marketing management is given. Measures of introduction of the informational providing of innovative activity in the system of marketing management of AIC enterprises are offered. Informational marketing system of an AIC enterprise management is developed and an informational innovative model in the system of AIC enterprise marketing is built.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;4-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectінформаційна модельuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова модельuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectinformational modeluk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmarketing modeluk_UA
dc.titleІнформаційні аспекти впровадження інноваційної моделі управління маркетингом підприємств АПКuk_UA
dc.title.alternativeInformational aspects of introduction of marketing management innovative model of agro and industrial complex enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vchnu_ekon_2017_4_27.pdf339,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.