Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6445
Title: Інформаційні аспекти впровадження інноваційної моделі управління маркетингом підприємств АПК
Other Titles: Informational aspects of introduction of marketing management innovative model of agro and industrial complex enterprises
Authors: Левків, Г.Я.
Levkiv, H.Ya.
Живко, З.Б.
Zhyvko, Z.B.
Копитко, М.І.
Kopytko, M.I.
Keywords: маркетинг
інновації
інформація
інформаційна модель
маркетингова стратегія
маркетингова модель
marketing
innovations
information
informational model
marketing strategy
marketing model
Issue Date: 2017
Publisher: Вісник Хмельницького національного університету
Series/Report no.: Економічні науки;4
Abstract: Проаналізовано стан та особливості інформаційних аспектів інноваційного маркетингу підприємств агропромислового комплексу (АПК), наведено класифікацію інновацій та сфери їх застосування. Подано класифікацію джерел інформації, яка використовується для інноваційного маркетингового управління. Запропоновано заходи з впровадження інформаційного забезпечення інноваційної діяльності в системі маркетингового управління підприємств АПК. Розроблено інформаційну маркетингову систему управління підприємством АПК та побудовано інформаційну модель інноваційного управління в системі маркетингу підприємства АПК. The state and features of informational aspects of the innovative marketing of agro industrial complex (AIC) enterprises are analyzed. It is found out the classification of innovations and their application spheres. The information sources classification which is used for an innovative marketing management is given. Measures of introduction of the informational providing of innovative activity in the system of marketing management of AIC enterprises are offered. Informational marketing system of an AIC enterprise management is developed and an informational innovative model in the system of AIC enterprise marketing is built.
Description: Левків Г. Я. Інформаційні аспекти впровадження інноваційної моделі управління маркетингом підприємств АПК / Г. Я. Левків, З. Б. Живко, М. І. Копитко // Вісник Хмельницького національного університету. - Серія: Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 138-142.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6445
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vchnu_ekon_2017_4_27.pdf339,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.