Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Г.М.-
dc.contributor.authorLialiuk, H.M.-
dc.date.accessioned2023-11-21T09:54:41Z-
dc.date.available2023-11-21T09:54:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6505-
dc.descriptionЛялюк Г. Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема / Галина Лялюк // Проблеми гуманітарних наук. - Серія: Психологія. - 2016. - Вип. 39. - С. 105-113.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано модель психологічного супроводу професійної ідентичності майбутніх педагогів. Розвиток професійної ідентичності студентів може здійснюватися під час навчально-виховного процесу шляхом активного засвоєння провідних професійних позицій у контексті особистісного зростання. Доцільним є використання активних методів і прийомів навчання, спрямованих на оптимізацію процесу підготовки майбутніх фахівців через активізацію самопізнання, їх професійного самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів. This paper analyzes of model psychological accompaniment professional identity of future teachers. The development of professional identity of students can be carried out during the educational process through active assimilation of the leading professional positions in the context of personal growth. It makes sense to use active learning methods and techniques aimed at optimizing the process of preparing future professionals through activation of selfknowledge, their professional self- awareness of the reality of life plans.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПроблеми гуманітарних наукuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологія;39-
dc.subjectмодель психологічного супроводуuk_UA
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectсамовизначенняuk_UA
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UA
dc.subjectпрофесійне мислення,uk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectmodel psychological accompanimentuk_UA
dc.subjectprofessional identityuk_UA
dc.subjectself-knowledgeuk_UA
dc.subjectself-reflectionuk_UA
dc.subjectprofessionaluk_UA
dc.subjectprofessional thinkinguk_UA
dc.subjectcommitment to the professionuk_UA
dc.titleМодель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeThe model psychological accompaniment professional identity of future teachers as a psychological and pedagogical problemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cgiirbis_64 (1).pdf250,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.