Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6505
Title: | Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема |
Other Titles: | The model psychological accompaniment professional identity of future teachers as a psychological and pedagogical problem |
Authors: | Лялюк, Г.М. Lialiuk, H.M. |
Keywords: | модель психологічного супроводу професійна ідентичність самопізнання самовизначення професійна рефлексія професійне мислення, готовність до професійної діяльності model psychological accompaniment professional identity self-knowledge self-reflection professional professional thinking commitment to the profession |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Проблеми гуманітарних наук |
Series/Report no.: | Психологія;39 |
Abstract: | У статті проаналізовано модель психологічного супроводу професійної ідентичності майбутніх педагогів. Розвиток професійної ідентичності студентів може здійснюватися під час навчально-виховного процесу шляхом активного засвоєння провідних професійних позицій у контексті особистісного зростання. Доцільним є використання активних методів і прийомів навчання, спрямованих на оптимізацію процесу підготовки майбутніх фахівців через активізацію самопізнання, їх професійного самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів. This paper analyzes of model psychological accompaniment professional identity of future teachers. The development of professional identity of students can be carried out during the educational process through active assimilation of the leading professional positions in the context of personal growth. It makes sense to use active learning methods and techniques aimed at optimizing the process of preparing future professionals through activation of selfknowledge, their professional self- awareness of the reality of life plans. |
Description: | Лялюк Г. Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема / Галина Лялюк // Проблеми гуманітарних наук. - Серія: Психологія. - 2016. - Вип. 39. - С. 105-113. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6505 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
cgiirbis_64 (1).pdf | 250,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.