Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6506
Назва: Формування професійно-педагогічної ідентичності майбутніх педагогів
Інші назви: Formation of professional and pedagogical identity of future teachers
Автори: Лялюк, Г.М.
Lialiuk, H.M.
Ключові слова: професійно-психологічна ідентифікація
професійна ідентичність
самопізнання
самовизначення
професійна рефлексія
професійне мислення
готовність до професійної діяльності
vocational teacher identity
professional identity
self-knowledge
self-reflection
professional
professional thinking
commitment to the profession
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія
Серія/номер: ;20/2
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічні умови, шляхи та засоби професійної ідентичності майбутніх педагогів. Розвиток професійної ідентичності студентів може здійснюватись під час навчально-виховного процесу шляхом активного засвоєння провідних професійних позицій у контексті особистісного зростання. Доцільним є використання активних методів і прийомів навчання, спрямованих на оптимізацію процесу підготовки майбутніх фахівців через активізацію самопізнання, їх професійного самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів. This paper analyzes the psychological and pedagogical conditions, ways and means of professional identity of future teachers. The development of professional identity of students can be carried out during the educational process through active assimilation of the leading professional positions in the context of personal growth. It makes sense to use active learning methods and techniques aimed at optimizing the process of preparing future professionals through activation of self-knowledge, their professional self-awareness of the reality of life plans.
Опис: Лялюк Г. Формування професійно-педагогічної ідентичності майбутніх педагогів / Галина Лялюк // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2015. - Вип. 20. - Ч. 2. - С. 207-213 .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6506
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cgiirbis_64.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.