Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6506
Title: Формування професійно-педагогічної ідентичності майбутніх педагогів
Other Titles: Formation of professional and pedagogical identity of future teachers
Authors: Лялюк, Г.М.
Lialiuk, H.M.
Keywords: професійно-психологічна ідентифікація
професійна ідентичність
самопізнання
самовизначення
професійна рефлексія
професійне мислення
готовність до професійної діяльності
vocational teacher identity
professional identity
self-knowledge
self-reflection
professional
professional thinking
commitment to the profession
Issue Date: 2015
Publisher: Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія
Series/Report no.: ;20/2
Abstract: У статті проаналізовано психолого-педагогічні умови, шляхи та засоби професійної ідентичності майбутніх педагогів. Розвиток професійної ідентичності студентів може здійснюватись під час навчально-виховного процесу шляхом активного засвоєння провідних професійних позицій у контексті особистісного зростання. Доцільним є використання активних методів і прийомів навчання, спрямованих на оптимізацію процесу підготовки майбутніх фахівців через активізацію самопізнання, їх професійного самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів. This paper analyzes the psychological and pedagogical conditions, ways and means of professional identity of future teachers. The development of professional identity of students can be carried out during the educational process through active assimilation of the leading professional positions in the context of personal growth. It makes sense to use active learning methods and techniques aimed at optimizing the process of preparing future professionals through activation of self-knowledge, their professional self-awareness of the reality of life plans.
Description: Лялюк Г. Формування професійно-педагогічної ідентичності майбутніх педагогів / Галина Лялюк // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2015. - Вип. 20. - Ч. 2. - С. 207-213 .
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6506
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
cgiirbis_64.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.