Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6511
Title: | Функціонально-рольові та статусні характеристики учасників педагогічної взаємодії як детермінанти формування механізмів міжособистісних стосунків |
Other Titles: | Functional-role and status characteristics of participants in pedagogical interaction as determinants of the formation of mechanisms of interpersonal relations |
Authors: | Ковальчук, З.Я. Kovalchuk, Z.Ya. |
Keywords: | педагогічна взаємодія механізми взаємодії вчитель учень статус соціальна роль pedagogical interaction interaction mechanisms teacher student social role status |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки |
Series/Report no.: | ;19 |
Abstract: | У статті автор розкриває вплив функціонально-рольових та статусних характеристик учасників педагогічної взаємодії на механізми формування міжособистісних стосунків. Розглядаються механізми педагогічних стосунків. Розкрита визначена залежність визначених механізмів формування взаємодії педагога та учня від специфіки соціальної ролі, яку вони виконують, а також від набутого статусу в групі. The article reveals the influence functional role and status characteristics of participants in the pedagogical interaction mechanisms of interpersonal relationships. We consider mechanisms pedagogical relationship. Revealed The dependence of certain mechanisms of formation of interaction between teacher and student on the specific social role they perform, as well as gained status in the group. |
Description: | Ковальчук З. Я. Функціонально-рольові та статусні характеристики учасників педагогічної взаємодії як детермінанти формування механізмів міжособистісних стосунків / Ковальчук З. Я. // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 19. - С. 147-155. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6511 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
apspp_2013_19_23.pdf | 341,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.