Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6512
Title: Критерії оптимізації навчання у вищому навчальному закладі
Other Titles: The Criteria of studies optimization at a higher educational institution
Authors: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Keywords: оптимізація навчання
критерії оптимізації
навчання
викладач
студенти
педагогічний процес
optimization studies
optimization criteria
training
students
pedagogical process
Issue Date: 2013
Publisher: Наукові записки Національного університету «Острозька академія»
Series/Report no.: Психологія і педагогіка;23
Abstract: У статті автор аналізує процес оптимізації навчання у вищому навчальному закладі. Розкриває критерії оптимізації педагогічного процесу, виділяє серед них рівень засвоєння знань студентів у відповідності змісту навчальної дисципліни цілям і завданням покращання професійної підготовки студентів (результат); мотивацію та пізнавальну активність студентів; витрати часу на досягнення результату. Акцентує свою увагу на особистості викладача як головної умови позитивного протікання оптимізації навчання. The article examines the process of learning optimization at a higher educational institution. It reveals the criteria for optimization of educational process, highlights the level of student learning in accordance with the content of the discipline goals and objectives to improve the results of students; motivation and cognitive activity of students, the time required to achieve results. Focuses in the individuality of the teacher as the main condition for the studies optimization.
Description: Ковальчук З. Я. Критерії оптимізації навчання у вищому навчальному закладі / Ковальчук З. Я. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». - Серія: Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 23. - С. 112-121.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6512
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nznuoapp_2013_23_15.pdf255,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.