Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilyk, V.-
dc.contributor.authorMatvienko, O.-
dc.contributor.authorZinko, O.-
dc.contributor.authorГанущин, С.Н.-
dc.contributor.authorHanushchyn, S.N.-
dc.contributor.authorVasylenko, K.-
dc.date.accessioned2023-12-26T14:36:37Z-
dc.date.available2023-12-26T14:36:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2069-9387-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6585-
dc.descriptionBilyk V. Cognitive Technologies in Pedagogical and Natural Science Training for Future Psychologists in Post-Pandemic Education / Valentyna Bilyk, Olena Matvienko, Oksana Zinko, Solomiia Hanushchyn, Kateryna Vasylenko // Postmodern Openings. - 2021. - Volume 12. - Issue 1Sup1. - P. 323-334.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах постпандемічної реальності створення оптимальних психолого-педагогічних умов для формування майбутніх спеціалістів, підвищення рівня їх професійної підготовки, соціалізації та адаптації до роботи в трудовому колективі потребує відповідної психологічної підтримки, розвитку пізнавальних та технології психологічної підтримки для конструктивної реалізації практичної соціально-психологічної допомоги в педагогічному процесі, а також використання педагогами сучасних когнітивно-психологічних підходів, розробка психологічних рекомендацій щодо стилю педагогічного впливу тощо. У статті висвітлено важливі соціально-психологічні умови підготовки майбутнього вчителя до соціально-педагогічної діяльності в умовах постпандемічних реалій. Обґрунтовано необхідність використання когнітивно-психологічних технологій у процесі формування професійно-мовленнєвих компетенцій майбутніх психологів та їх мовленнєвої культури в процесі професійної мовленнєвої підготовки. Охарактеризовано технології та умови організації педагогічного процесу підготовки майбутніх практичних психологів, які зазнали змін внаслідок останніх подій, пов’язаних із здійсненням освітнього процесу в дистанційному режимі. Представлено структуру семінарського заняття з основ мовленнєвої компетентності психолога як результат використання діалогічного підходу в системі професійної підготовки у ВНЗ. На нашу думку, матеріали цієї статті будуть цікаві педагогам, практичним психологам, соціальним педагогам системи професійно-технічної освіти, оскільки допоможуть не тільки краще зрозуміти психологічні особливості професійно-особистісного становлення майбутніх спеціалістів, а також конструктивно вирішувати нагальні проблеми своєї професійної підготовки. In conditions of post-pandemic reality, the creation of optimal psychological and pedagogical conditions for the formation of future specialists, raising the level of their professional training, socialization and adaptation to work in the work collective requires appropriate psychological support, the development of cognitive and psychological support technologies for the constructive implementation of practical social psychological assistance in the pedagogical process, as well as the use of cognitive-psychological approaches by teachers, the development of psychological recommendations on the style of pedagogical impact and the like. The article highlights the important socio-psychological conditions for preparing a future teacher for sociopedagogical activity in the context of post-pandemic realities. The necessity of using cognitive psychology technologies in the process of forming professionally speaking competencies of future psychologists and their speech culture in the process of professional speech training is substantiated. The technologies and conditions for the organization of the pedagogical process for the preparation of future practical psychologists who have undergone changes as a result of recent events related to the implementation of the educational process in a remote mode are described. In our opinion, the materials in this article will be of interest to educators, practical psychologists, and social educators of the vocational education system, since they will help not only better understand the psychological characteristics of the professional and personal development of future specialists, but also constructively solve the urgent problems of their professional training.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherPostmodern Openingsuk_UA
dc.relation.ispartofseries;12/1Sup1-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні психологиuk_UA
dc.subjectкогнітивна психологіяuk_UA
dc.subjectпедагогічний аспектuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовленістьuk_UA
dc.subjectмовленнєва підготовкаuk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectпостпандемічна освітаuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectfuture psychologistsuk_UA
dc.subjectcognitive psychologyuk_UA
dc.subjectpedagogical aspectuk_UA
dc.subjectprofessional preparednessuk_UA
dc.subjectspeech traininguk_UA
dc.subjectcommunicative cultureuk_UA
dc.subjectpost-pandemic educationuk_UA
dc.titleCognitive Technologies in Pedagogical and Natural Science Training for Future Psychologists in Post-Pandemic Education (Web of Science)uk_UA
dc.title.alternativeКогнітивні технології в педагогічній та природничій підготовці майбутніх психологів у постпандемічній освіті (Web of Science)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганущин 3 веб.pdf265,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.