Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBinnebesel, J.J.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-2533-6013-
dc.contributor.authorFormella, Z.-
dc.contributor.authorКатолик, Г.В.-
dc.contributor.authorKatolyk, H.V.-
dc.date.accessioned2023-12-27T13:25:52Z-
dc.date.available2023-12-27T13:25:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6604-
dc.descriptionBinnebesel J. Tanatopedagogiczny kontekst wielowymiarowości żałoby / Józef Binnebesel, Zbigniew Formella, Halyna Katolyk // Białostockie Studia Prawnicze. - 2023. - Vol. 28. - № 3. - С. 215-258.uk_UA
dc.description.abstractВиховання є одним із основних елементів людської діяльності, який готує людину до майбутнього життя, дає можливість набути досвіду та протистояти дійсності. Сучасна основна педагогічна література замовчує єдиний елемент людського існування, який має відбутися, тобто смерть. Відсутність цього визначає низку проблем етичного, інтелектуального, організаційного та практичного характеру в педагогічних працях та аналізах. Певною відповіддю на це мовчання в педагогіці є танатопедагогіка, що виникає і розвивається в Польщі, яка своїм розмахом міркувань і практичної діяльності охоплює широкий спектр досвіду скорботи. Танатопедагогічний підхід до теми трауру дозволяє поглянути на неї через духовно-релігійну, біологічно-фізичну, медичну, психопедагогічну, соціокультурну, правову та економічну призму. Такий широкий міждисциплінарний підхід також дозволяє нам дивитися на траур як на всеохоплюючий процес переживання себе як особистості, а також переживання себе як частини культури та суспільства. Upbringing is one of the main elements of human activity, which prepares one for one’s future life, giving one an opportunity to gain experience and confront reality. Contemporary mainstream pedagogical literature omits the only element of human existence that must happen, i.e. death. Tis absence determines a number of problems of an ethical, intellectual, organizational and practical nature in pedagogical works and analyses. A certain answer to this silence in pedagogy is thanatopedagogy, emerging and developing in Poland, which, with its scope of considerations and practical activities, captures a wide spectrum of the experience of mourning. A thanatopedagogical approach to the subject of mourning allows us to look at it through spiritual and religious, biological and physical, medical, psychopedagogical, socio-cultural, legal and economic prisms. Such a broad interdisciplinary approach also allows us to look at mourning as an all-encompassing process of experiencing oneself as an individual as well as experiencing oneself as part of culture and society.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBiałostockie Studia Prawniczeuk_UA
dc.relation.ispartofseries;28/3-
dc.subjectтраурuk_UA
dc.subjectтанатична тривогаuk_UA
dc.subjectтанатопедагогікаuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectтерапіяuk_UA
dc.subjectmourninguk_UA
dc.subjectthanatic fearuk_UA
dc.subjectthanatopedagogyuk_UA
dc.subjectupbringinguk_UA
dc.subjecttherapyuk_UA
dc.subjectżałobauk_UA
dc.subjectlęk tanatycznyuk_UA
dc.subjecttanatopedagogikauk_UA
dc.subjectwychowanieuk_UA
dc.subjectterapiauk_UA
dc.titleTanatopedagogiczny kontekst wielowymiarowości żałoby (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeThe Tanatopedagogical Context of the Multidimensionality of Mourning (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeТанатопедагогічний контекст багатовимірності жалоби (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
scop H_Katolyk_Tanatopedagogiczny_kontekst.pdf927,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.